Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Explorer] Internet loopt niet ivm dwarsliggende URl

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb grote problemen met de volgende Overbodig, + als je die sterretjes weghaalt krijg je een nogal anti-epileptisch filmpje :X
Ik wil de link niet "clic-able" maken want dan krijg je misschien ook problemen...

Deze link krijg ik niet uit mijn systeem, maar hij zorgt er dus voor dat het systeem vreselijk traag is en ik pagina's niet kan openen of dat ze opeens wegvallen naar de eerder genoemde link (waar overigens niks verschijnt dan in beeld...blijft een blanco pagina) !
En elke link die ik in een pagina (als die al opent) aanklikt loopt dus ook weer vast... ik kom geen steek verder op ie manier.

Ik heb steeds maar weinig tijd om iets op te zoeken of in te tikken dus ik laat het even hierbij.

Help mij alsjeblieft, want het is een vreselijk soort storing/virus of wat dan ook.....

(link aangepast ivm policy...excuus)

[ Voor 59% gewijzigd door pasta op 14-03-2005 23:26 ]

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:34

Neophyte

it's back....

Haal de link even uit je post, lijkt me handiger.

Verders ga gewoon even naar www.hitmanpro.nl als dat lukt en download even hitmanpro en doe dan even een scan...

Klik hier voor de link naar de download

[ Voor 24% gewijzigd door Neophyte op 14-03-2005 19:32 ]

Senri no michi mo ippo kara

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52

Reptile209

- gers -

Haal die link even weg. Ook zonder klikken denk ik dat 'ie tegen welke policy dan ook is. Verder: download (desnoods via een andere PC) een goede virusscanner en spywarescanner. Als alles schoon lijkt, data backuppen en in geval van twijfel je PC formatteren en schoon beginnen.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Neophyte schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:31:
Haal de link even uit je post, lijkt me handiger.

Verders ga gewoon even naar www.hitmanpro.nl als dat lukt en download even hitmanpro en doe dan even een scan...

Klik hier voor de link naar de download
Hitman gisteren al gedaan....cookies en ander tijdelijk spul verwijderd...het mag niet baten.
Reptile209 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:31:
Haal die link even weg. Ook zonder klikken denk ik dat 'ie tegen welke policy dan ook is. Verder: download (desnoods via een andere PC) een goede virusscanner en spywarescanner. Als alles schoon lijkt, data backuppen en in geval van twijfel je PC formatteren en schoon beginnen.
Link aangepast...
Virusscanner zat er al op.... Spywarescanner zou misschien uitkomst zijn. Wilde ik gisteren al proberen, maar elke link liep dood door dat verdraaide gedonder met die rare pagina.

Elke bewerking wordt afgebroken of site wordt niet gevonden !!!

Ik wil liever niet formateren (2 weken geleden al systeem zijn 1/2 jaarlijkse opknapbeurt gegeven).

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 19:45 ]

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:23
[...]
Modbreak:Waarom denk je dat 'ie weg wordt gehaald?

Ik zie niet wat er mis is, (Fedora Core 3, Mozilla Firefox 1.1)
Maar ik vind dit echt een ontzettend gave url!
(en ik zie ook niet waarom ie tegen de policy zou zijn? Of mss ligt dat aan mijn omdat ik wel van C64 tunes houdt ;))

[ Voor 15% gewijzigd door Spider.007 op 14-03-2005 23:20 ]

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Verwijderd

Topicstarter
Da Fox schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:46:
http:// *********/
(en ik zie ook niet waarom ie tegen de policy zou zijn? Of mss ligt dat aan mijn omdat ik wel van C64 tunes houdt ;))
...er stond dus nog wat ranzige taal achter de getallenreeks.... Als ik jou link volg, dan krijg ik dus weer niks, en vooralsnog is er niks gaafs aan alhier... :( alles loopt vast en/of traag.... meest vast).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 19:58 . Reden: LINK VERWIJDEREN>>> NIET KLIKBAAR MAKEN !!!! ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Da Fox schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:46:
http://67.weg.15/
als deze link waarchijnlijk slecht weg te halen is onder explorer oid
ga dan niet jij ff narren bij mensen met explorer die hem per ongeluk aanklikken

haal die ajb link ff weg

Iperf

• Neophyte

Neophyte

it's back....

Anders installeer je even Firefox en dan kan je weer gewoon op internet.

Kijk ook even wat je startpagina is en al die standaard dingetjes, als je dat nog niet had gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Neophyte schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:59:
Anders installeer je even Firefox en dan kan je weer gewoon op internet.

Kijk ook even wat je startpagina is en al die standaard dingetjes, als je dat nog niet had gedaan.
Firefox geeft helaas hetzelfde euvel ..... :'(
En startpagina had ik ook al bekeken.... stond trouwens nog braaf op tweakers.net ;)

Wat voor andere "standaard dingetjes" zou ik verder nog kunnen doen ?

De link (zie starterspost) "start" zichzelf dus ook steeds naa een minuutje op als ik (uiteindelijk) een legale en juiste pagina heb weten te bereiken.... dan - FLOEP - is mijn pagina weer weg en zit ik weer naar die vervelende placo pagina van die link te staren.

Volgens mij wordt de pagina (bedenk ik mij net) braaf geblokt door mijn virus- /web- en site filter... maar daarmee is het probleem alleen maar een blanko pagina en nog niet opgelost dus.

Wat voor soort troep is dit dan eigenlijk ?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 20:12 ]

• Neophyte

Neophyte

it's back....

Geen idee welke troep het is, al klinkt het nog steeds als een of andere vervelend virus/spyware.. maar andere optie dan, ik neem aan dat je xp gebruikt? Misschien kan je een nieuwe user aanmaken en het van daaruit proberen op te lossen.

Maar als je het dan met geen enkele virusscanner en spywarescanner wegkrijgt.. dan ben ik toch bang dat een reinstall de snelste oplossing is.

• Reptile209

Reptile209

- gers -

Of, als we het dan toch over XP hebben: systeemherstel is je vriend/kan je vriend zijn. Herstel 'm naar een datum waarop je het probleem niet had en kijk of dat helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Ander user haalt niet uit.... probleem blijft. Ga nu systeemhertsel proberen....

Verwijderd

Topicstarter
....Systeemherstel lijkt vooralsnog goed te werken .. _/-\o_

Maar wat het nu (geweest) is ? Wel lastig, want iets bestrijden dat je niet kent is minder makkelijk.... Enfin, herkenning of tips voor de toekomst zijn natuurlijk welkom, zodat een ander (of ikzelf later nog eens )er misschien wat meer mee kan om het te bestrijden...

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is meer iets voor BV. :) Ik verplaats je topic even :)

SA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Reptile209

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:16:
....Systeemherstel lijkt vooralsnog goed te werken .. _/-\o_

Maar wat het nu (geweest) is ? Wel lastig, want iets bestrijden dat je niet kent is minder makkelijk.... Enfin, herkenning of tips voor de toekomst zijn natuurlijk welkom, zodat een ander (of ikzelf later nog eens )er misschien wat meer mee kan om het te bestrijden...
Dan zou ik als ik jou was nu nogmaals met een paar scanners (bijv. Norton en Housecall, gevolgd door www.hitmanpro.nl) chechen of alles echt weg is. Ruim ook de systeemherstel-entries die nu mogelijk besmet zijn op, daar kan een scanner niet bij dacht ik!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

Probeer anders ook eens Microsoft Anti-Spyware beta: http://download.microsoft...oftAntiSpywareInstall.exe

--

Pagina: 1