[Bluetooth] Uitgezet, maar staat toch aan indien uitgelogd?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Sinds kort heb ik voor mijn laptop een los toetsenbord. Om af te zijn van de kabel heb ik een bluetooth toetsenbord gekocht. Zodra ik met de P'book op stap ga zet ik bluetooth en wireless uit om stroom te besparen. Start ik net de p'book op, keyboard erbij, gebruikersnaam intypen bij het inloggen enter en inloggen. Nadat ik ingelogd ben zie ik dat het icoontje van bluetooth uit is, ook het toetsenbord werkt niet meer.

wtf, dus als ik nog niet ingelogd ben staatn bluetooth gewoon aan? Is dit een bug of feature en hoe kan ik ervoor zorgen dat BT gewoon uit staat als ik dat wil?

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33
Dit komt waarschijnlijk dat het een Software matige schakeling is die pas word geladen met je profiel van ej account in windowsApple...

Ga naar de bios en zoek uit of je het daar kan instellen (als hij Factory is installed) neem ik aan dat dit gewoon mogelijk moet zijn.

//EDIT//

Waar windows staat moet Apple staan... had niet gezien dat het een Apple notebook is...

SORRY !

[ Voor 20% gewijzigd door Daros op 14-03-2005 19:27 ]

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
In het bios uitschakelen wil ik niet soms wel soms niet aan moet staan.

/me FendtVario vraagt zich of ie wel in het bios van een p'book kan komen

offtopic:
goed zo VerkerkSander :Y)

[ Voor 37% gewijzigd door FendtVario op 14-03-2005 19:29 ]

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ja, hoe kom je in het bios van een mac? vraag ik me af... Ik heb er nog nooit van gehoord (zal er heus wel zijn) en nog nooit gezien dus. Ik zou wel eens willen kijken wat ik kan aanpassen in de eventuele bios van mijn iMac G3 :)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Doe geen moeite. Ik wil bluetooth niet permanent uitschakelen, ik verwacht alleen dat als ik BT uitzet via het menu dat het ook uit staat en niet dat het wel aan staat bij het opstarten. stel dat ik BT zo instel dat standaard alles geaccepteerd wordt en bij opstarten staat dat ding dus blijkbaar aan, heeft dat dan nog gevolgen?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Een Mac heeft Open Firmware als BIOS, zoek er maar eens op.

Anyways, carry on :P

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1