[StyleXP] Na uninstall groter font in taskbar

Pagina: 1
Acties:

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019
Ik heb een tijdje StyleXP gebruikt om te kijken of het wat was. Na een tijdje was ik wel weer toe aan het ouderwetse Windows theme en heb toen StyleXP verwijderd. Hij reset het theme dan naar het Windows XP theme.

Toen ik deze veranderde naar Windows Classic viel het me op dat de grote van het font dat gebruikt wordt in de taskbar groter was dan normaal. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar op mn laptop is hij toch echt anders.

Is dit een bekend probleem? Eventueel met een bekende oplossing. Of anders weet iemand een manier om het font voor de taskbar, en zo ook de grote hiervan, in te stellen.

thunderstruck

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019
Heb contact gehad met de makers van StyleXP. Zij kennen het probleem in ieder geval niet. Dus ik denk niet dat het een bekend probleem is.

De vraag die dan blijft staan is, hoe pas je de grootte van het lettertype in de taakbalk aan?

thunderstruck

Verwijderd

Nou, ik weet niet waar mijn reply van net gebleven is dus nog maar een keer.

Kijk eens bij de eigenschappen van je beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd >Tabblad Algemeen > DPI-instelling

Waarschijnlijk staat die op "Groot (120 dpi)" ? Zo ja, zet hem dan maar terug op "Normaal (96 dpi)" ;)