Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] windows schiet terug naar bureaublad door popups *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik world of warcraft aan het spelen ben, schiet windows geregeld terug naar windows bureaublad, omdat er een internet explorer pop up in het scherm gekomen is. dit is redelijk irritant. ik wil weten hoe ik alle pop ups van internet explorer kan blokkeren of windows stoppen dat hij telkens terug schiet naar het bureaublad.ik heb al spyware tools etc. gebruikt, maar de pop ups blijven komen. en de nieuwste updates helpen ook niet

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 18:15 ]

Verwijderd

Heb je een popupblocker? Welke spywarescanners heb je allemaal gedraaid? Een XP met SP2 of een andere windows versie?

Met wat meer info kunnen we dingen uitsluiten en tot de oplossing komen :)

• lexited
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 13:33
heb je hitman pro al geprobeerd ?
het is niet normaal dat er popups komen dus ergens zal een oorzaak zijn...!

1 - 2 - 3

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Volgens mij heb je last van spy/mallware of homepage hijacker
en is je enige hoop (als ik me het goed herinner) het proggie HijackThis.

Als dit niet werkt werkt volgens mij alleen nog maar formateren, alles opnieuw installeren
en gelijk de boel beveiligen met b.v. addaware en spyware remover.

Er zijn namelijk een aantal hardnekkige spyware varianten in omloop die je alleen kunt blokkeren,
maar als je eenmaal besmet bent, dan ben je de klos :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de harde schijf gescand met hitman pro. hij heeft neits meer kunnen vinden, maar de pop ups komen ngo steeds, het is windows met SP 1.
ik zal hijack this wel eens proberen, bedankt. :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

het is windows met SP 1.
Windows 95? Windows NT 4? Best relevante info ;)
Zie ook het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy

Naah, het zal wel XP zijn. Dan is het hoog tijd om SP2 te installeren.

Los daarvan past deze vraag gezien de symptomen beter in BV dus WOS --> BV + titeledit. Lees de FAQ van B&V even voor wat tips en voor extra info die je kunt geven om het op te lossen (al lijk je zo alles al wel te hebben gehad). Trouwens: welke popups precies? (Even aangenomen dat het content is die binnen het GoT policy past).

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 14-03-2005 18:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1