Toon posts:

[MCE 2005] Media center in een domein*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede-tweakers,

ik heb een media center PC, en wil die graag in mijn SBS 2003 domein hebben hangen.

Hoe doe ik dat. Ik heb nu niet de optie om het domein tge veranderen. Moet ik dat tijdens de installatie doen?

Wie o Wie weet het?

Bas

Verwijderd

MCE is xp pro zonder de mogelijkheden voor domeinen.

Dus dat gaat niet lukken :p

Verwijderd

Topicstarter
Errrmmzzz... Da's duidelijk. Thanks

Bas

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 21:32
Het schijnt wel te kunnen via een hele omslachtige manier.
De makkelijke manier is tijdens het inrichten em in een domein te hangen, dan werkt het wel namelijk. Moet je em alleen daarna niet meer eruit halen ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bas Koster,

Zo te zien ben je nieuw op GoT - welkom :)
Wij hebben op GoT het een en ander aan spelregels opgesteld waarvan we verwachten dat elke user zich daar aan houdt - als ik de belangrijkste regeltjes er even uitpak kom ik ongeveer uit op dit:
  • Kies een goede topic titel. Dat heb je gedaan - alleen zien we graag in Windows Operating Systems nog even terug dat je het OS in blokhaakjes zet ;)
  • Vertel duidelijk en helder wat je vraag of probleem is. Ook dat heb je gedaan :)
  • Geef duidelijk aan wat je zelf al geprobeerd hebt en zelf al gedaan hebt. Dat ontbreekt nogal - als je even gelezen had op de Windows MCE site had je kunnen lezen dat het niet officieel in een domain kan (het kan wel als je hem joined tijdens install), daarnaast is deze vraag ook al wel eens terug gekomen op GoT
Ik pas nog even je topic titel iets aan, probeer hier aub ook zelf op te letten voortaan :)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
deze search levert zo snel even deze post op: http://www.dtnn.net/forum/index.php?act=ST&f=1&t=118

misschien iets voor je?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31
O.a. op tgb staat beschreven hoe je een MCE doos in een domein kunt hangen. MCE is namelijk wel een XP Pro, maar de domein optie is uitgezet, naar verluidt vanwege de extender-ondersteuning.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
StevenK schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:50:
O.a. op tgb staat beschreven hoe je een MCE doos in een domein kunt hangen. MCE is namelijk wel een XP Pro, maar de domein optie is uitgezet, naar verluidt vanwege de extender-ondersteuning.
zeg ik..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Door hem unattended te installeren kan je MCE in een domein hangen. Thuis installeer ik MCE doormiddel van RIS, hierdoor kan ik gewoon inloggen op de machine doormiddel van mijn domain account.
Pagina: 1