Vreemde moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanenkelen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:41

vanenkelen

uhmmm.....speechless

Topicstarter
Mijn bericht: bericht
in dit newstopic: newstopic

wordt met -1 off-topic van 4 naar 3 naar beneden gehaald. Nu vindt ik het prima als hij maar 3 waard is, maar door het label off-topic, wat mijn bericht volgens mij absoluut niet is, lijkt het alsof er een wat vreemde moderatie plaats gevonden heeft. Geef dan -1 overgewaardeerd. Bovendien geeft mijn onderbuurman na mij zo goed als dezelfde reactie en hij staat nog steeds op +4.

Ik ben er niet op uit om op +4 te komen hoor, maar volgens mij loopt er nu iets scheef in dit topic, door deze in mijn ogen vreemde moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hij is inderdaad niet offtopic, maar ik denk dat degene die die beoordeling uitdeelde gewoon heeft misgeprikt met zijn muis. Misschien bedoelde hij -1 Overgewaardeerd. Ik kan in ieder geval geen structureel mismodden bij hem ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanenkelen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:41

vanenkelen

uhmmm.....speechless

Topicstarter
Klinkt plausibel, inmiddels is de rest van het topic ook weer wat rechtgetrokken. Kan mij goed vinden in je verklaring. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kick: Dit topic heb ik een post gemaakt, die met een overbodig is beloond. Ik snap nou niet echt waarom, ik heb er zelfs over nagedacht. (en dat is bijzonder voor mij! :P)
dus, kan iemand mij even uitleggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben het wel met de uitleg van Polaris eens. Overigens zou ik niet zo snel een topic openen als het maar om 1 puntje gaat (van 4 naar 3). Misklikken doet iedereen wel eens. Ik heb dan ook geen puntjes gebruikt om het omhoog te halen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:41:
kick: Dit topic heb ik een post gemaakt, die met een overbodig is beloond. Ik snap nou niet echt waarom, ik heb er zelfs over nagedacht. (en dat is bijzonder voor mij! :P)
dus, kan iemand mij even uitleggen? :)
je hebt het over http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1267696 ?

Dan kaats ik de bal even terug. Wat is er niet overbodig aan je post?

imho trap je gewoon de zoveelste open deur in over het feit dat alles maar in telefoons geïntegreerd wordt, wat in een hogere prijs resulteert, maar ik zie niet echt iets toevoegends in je reactie, sorry :)

[ Voor 35% gewijzigd door Yoeri op 25-03-2005 10:44 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

@Woutabest.

Ik heb even naar jouw post gekeken maar van mij hoort ie ook op overbodig te staan eigenlijk. Jouw post in dat topic voegt niets toe imho. Ik heb geen puntjes gebruikt om het omhoog te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je kunt eigenlijk alleen maar wetenschappelijke posts maken waar je veel verstand van hebt? Anders kom je bijna automatisch op een negatieve beoordeling. :{

Nou, dan weet ik ook weer genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als je post onder een nieuwsbericht dan moet die post wel wat toevoegen. Gewoon maar even een "open deur" neerzetten zal snel, en terecht een negatieve score opleveren. De frontpage is geen forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:54:
Dus je kunt eigenlijk alleen maar wetenschappelijke posts maken waar je veel verstand van hebt? Anders kom je bijna automatisch op een negatieve beoordeling. :{

Nou, dan weet ik ook weer genoeg...
nee, maar het is wel de bedoeling dat je een originele benadering/invalshoek aanbrengt
een alternatieve theorie voorstelt
een balletje opwerpt waar een leuke discussie uit kan ontstaan

het argument van de bloated telefoons is ondertussen al tig keer herhaald

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoeri schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:57:
[...]

nee, maar het is wel de bedoeling dat je een originele benadering/invalshoek aanbrengt
een alternatieve theorie voorstelt
een balletje opwerpt waar een leuke discussie uit kan ontstaan

het argument van de bloated telefoons is ondertussen al tig keer herhaald
Dat kan ik nou wel begrijpen, maar houd dan ajb wel rekening met mensen die nieuw zijn?
Want ik weet niet hoe vaak zoiets al gezegd is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:59:
Dat kan ik nou wel begrijpen, maar houd dan ajb wel rekening met mensen die nieuw zijn?
Want ik weet niet hoe vaak zoiets al gezegd is.
Natuurlijk wordt er niet van je verwacht dat je bijhoudt wat, en hoe vaak, iets eerder is gezegd. Dat je argument eerder bij andere nieuwsposts is gebruikt is dan ook minder belangrijk; wat belangrijk is, is hoe voor de hand liggend een opmerking is. "Water is nat" zal je niemand hoeven te vertellen; volgens mij is dat nog nooit gepost maar als ik het tegen zou komen zou ik er direct een overbodig op plakken.

Jij wordt niet beoordeeld, maar je posts, en je posts worden niet zelfstandig beoordeeld, maar op hun bijdrage aan de draad. Om een "overbodig" of "offtopic" te begrijpen moet je dus niet alleen naar je eigen post kijken. Lees de draad nog 'ns door, en vertel me dan eens wat iemand rijker is na het lezen van jouw post?

Ik geef je alvast mee dat je speculatie over prijs volstrekt uit de lucht is gegrepen, dat het laten vallen van je telefoon *niet* betekent dat je geheugenkaartje defect is, dat andere posts al ingaan op het risico van kwijt- en stukgaan en dat telefoons niet automatisch meer functies krijgen als je er meer geheugen instopt :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1