Ik zat uit verveling eens te surfen door de pricewatch van tweakers.net en toevallig kwam ik bij Mycom uit en wel bij de mp3spelers... Ik even sorteren op prijs (van goedkoop naar duur
) en mijn oog valt op "Oakley Thump 256 MB mp3speler". 256 MB voor meer dan 500 Euro, daar moet wel wat bijzonders aan zijn dacht ik. Nou, kijk zelf maar:

Het is dus een zonnebril met ingebouwde mp3speler! Nou zit ik persoonlijk niet te springen om meer dan 500 euro neer te leggen voor een mp3speler die je alleen in de zomer kunt gebruiken (oke je kunt de glazen omhoog doen, maar dan nog...), maar het is toch wel een leuke gadget!
.
Wat denken jullie hiervan, top of flop?
Ik zelf denk overigens dat het niet werkt, het is leuk voor erbij (in de winter heb je er tenslotte niks aan), maar dan mag de prijs wel grandioos verlaagt worden. Maar dat zal wel niet gebeuren gezien het merk
.
Ik heb nog een aantal links verzameld:
• ZDNET Review incl. een demonstratie filmpje!
• Engelse webshop met alternatieven
• Officiele website

Het is dus een zonnebril met ingebouwde mp3speler! Nou zit ik persoonlijk niet te springen om meer dan 500 euro neer te leggen voor een mp3speler die je alleen in de zomer kunt gebruiken (oke je kunt de glazen omhoog doen, maar dan nog...), maar het is toch wel een leuke gadget!
Wat denken jullie hiervan, top of flop?
Ik zelf denk overigens dat het niet werkt, het is leuk voor erbij (in de winter heb je er tenslotte niks aan), maar dan mag de prijs wel grandioos verlaagt worden. Maar dat zal wel niet gebeuren gezien het merk
Ik heb nog een aantal links verzameld:
• ZDNET Review incl. een demonstratie filmpje!
• Engelse webshop met alternatieven
• Officiele website
[ Voor 18% gewijzigd door Sport_Life op 14-03-2005 17:00 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1