Is er een mogelijkheid om onder WinXP-home-edition de cd-rom lade op slot te doen. Meen dat dat vroeger onder dos op gegeven moment wel kon, maar ik kan er op wat shareware-zut na weinig meer van vinden. Het is de bedoeling dat ik als beheerder wel de cdlade kan open en sluiten, maar onder het gastaccount niet.
Verwijderd
plakband erop
je zou wel de rechten voor het gebruik van de cd kunnen blokkeren, maar ik denk dat je daar pro voor nodig hebt.
maar om echt te blokkeren dat ie niet meer open kan weet ik niet
je zou wel de rechten voor het gebruik van de cd kunnen blokkeren, maar ik denk dat je daar pro voor nodig hebt.
maar om echt te blokkeren dat ie niet meer open kan weet ik niet
geen schijfletter toekennen? Als je de CD-rom als admin dan even nodig hebt, tijdelijk toevoegen...
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
http://www.devicelock.com/ probeer dat eens.
Tsja er zit nu een dvd van de efteling in die continue moet draaien. Zou ik er een image van kunnen maken en via virtual Daemon af kunnen spelen?MaikelG schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:44:
geen schijfletter toekennen? Als je de CD-rom als admin dan even nodig hebt, tijdelijk toevoegen...
Ja dat zou in principe moeten werken, tenzij die DVD of die één op andere manier daartegen beveiligd is natuurlijk...Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:55:
[...]
Tsja er zit nu een dvd van de efteling in die continue moet draaien. Zou ik er een image van kunnen maken en via virtual Daemon af kunnen spelen?
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
We gaan het eens bekijkenMaikelG schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:25:
[...]
Ja dat zou in principe moeten werken, tenzij die DVD of die één op andere manier daartegen beveiligd is natuurlijk...
Ik ben ook wel eens op zoek gegaan naar zo'n oplossing. Helaas ook nooit iets anders dan drives hiden gevonden....
Ik breid de titel nog even uit
[XP-HOME] CD-rom-drive op slot > [XP] Toegang tot cdrom vanuit Windows beperken*
Ik breid de titel nog even uit
[XP-HOME] CD-rom-drive op slot > [XP] Toegang tot cdrom vanuit Windows beperken*
Pagina: 1