[IBM Thinkpad (760ed?)] Adapter Pinouts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 14:46

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
Hallo, heb hier een oude IBM thinkpad model 9546ed9, volgens google een thinkpad 760ED. Hier heb ik geen adapter bij. Op de onderkant staat 20 V 2,5 Ampere. Echter, volgens google heb ik deze nodig : http://www.pc-handel.nl/a...0d/10000095400971e01.html

:?

Ik heb zelf wel een universele laptop adapter, zo'n ding met een hele verzameling connectortjes, en een spanning van 16-24 volt, echter hier zit geen 4 polige aansluiting bij. Iemand enig idee wat er in en uit die laptop moet? Want ben niet van plan een voeding te kopen als het met mijn eigen ook lukt...

Zo ziet het er ongeveer uit op de achterkant van de laptop, wat betekenen G en S? G = ground misschien? kom er niet echt meer uit...

code:
1
2
"G"   1     2   "-"
"S"    3   4    "+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

Topicstarter
Kickje... niemand zo'n ding thuis of ervaring er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

Topicstarter
StonedKinG schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:51:
Kickje... niemand zo'n ding thuis of ervaring er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste, ik heb de ballen verstand van elektriciteit :P

Ten tweede, ik heb hier wel nog een service manual van de 760ED liggen, misschien dat je daar iets mee kan. Er staat kort wel iets over de aarde in en welk pinnetje wat is. Misschien heb je er iets aan. Heb hem hier gehost:
http://proximus.mine.nu/vol4hmm.pdf

Vanaf pagina 226 staat er iets zinnigs in.
Succes ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, heb de PDF doorgespit, maar er staat alleen iets in over + en - ... niet wat de andere 2 pinnen zijn. Maargoed, ik ga maar eens opzoek naar een originele adapter dan :(