OGM+sub in Winamp 2.91

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mn OGM-files spelen perfect in spelers als BS-player, MPC, TCMP. Maar in Winamp 2 kan ik wel spelen maar krijg ik in mn taskbar niet dat groene pijltje van DirectVobsub om van ondertitel/audiostream te switchen zoals ik wel kan bij bv MPC.

Ik heb Google/search gebruikt en ben er dus redelijk zeker van dat ik alle spielerei wel geïnstalleerd heb, maar als het nu ook nog eens in mn favo Winamp 2 zou werken, zou het toch top zijn 8). Nergens vond ik echter specifiek dit probleem, hoewel ik veronderstel dat er nog heel wat Winamp2-fans rondsurfen op het internet...

Iemand enig idee?

PS: en néé, ik stap niet over op andere spelers, heb ze allemaal gehad, en kwam telkens terug bij WA terecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom maak je nog gebruik van winamp 2.91 en niet van winamp 5 :?
het is nog steeds dezelfde speler, alleen een stukje geavanceerder :)

Hij kan daarin tegens (volgens mij) ook een stukje meer met films etc.

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 14-03-2005 14:13 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
outerspace schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:12:
Waarom maak je nog gebruik van winamp 2.91 en niet van winamp 5 :?
het is nog steeds dezelfde speler, alleen een stukje geavanceerder :)

Hij kan daarin tegens (volgens mij) ook een stukje meer met films etc.
Mja, het is gwoon zwaarder op mn nogal lichte systeem, en heeft nogal wat tralala die ik niet nodig heb. Vandaar dat ik al vermeldde dat ik geen nood heb aan tips voor het overstappen op een andere speler. Moest er echt geen oplossing zijn, neem ik dit kleine ongemakje er maar bij. Van gebrek aan opties bij films heb k geen last (buiten dit dan :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kick...

Kan me moeilijk voorstellen dat niemand hier dit voor mekaar heeft gekregen.