Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Verwijderd
Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Verwijderd
PowerMax zou hem eigenlijk moeten disablen en wat ruimte vrijgeven uit het event. reserve gebied op de schijf. Maar als je nu ook al een gare partitie hebt lijkt het me dat hij naar z'n grootje aan het gaan is. Backuppen -> helemaal leeg -> en dan overnieuw proberen vol te gooien en dan kijken wat ie doet?
[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 17-03-2005 15:24 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ter verduidelijking, vroeger zat er op elke harddisk een sticker waar je op kon noteren welke sectoren er kapot waren. Het kwam toen veel vaker voor, en betrof altijd een op zichzelf staande storing. Tegenwoordig komen kapotte sectoren eigenlijk nooit meer voor, en als dat wel gebeurt is op de coating op de schijf kapot, of een kop. Beide vallen normaal onder garantie. In de tijd dat ik bij Paradigit werkte, werden dergelijke schijven dan ook onder garantie omgeruilt.
Wat precies de garantievoorwaarden zijn, is overigens gewoon te lezen op de website van Maxtor.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier