Toon posts:

[MSN] logon error/disconnects...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee, ik heb dus net weer internet en wilde MSN installeren.
Ik krijg in MSN 6.2 de volgende foutmelding:
Het aanmelden is mislukt, omdat de aanmeldingsnaam niet
bestaat of het wachtwoord onjuist is.

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op help in het
hoofdvenster van Messenger en vervolgens op Help-
onderwerpen voor informatie over het opnieuw instellen van
je wachtwoord. 0x81000303
Firewall: uit/aan maakt niks.

Ik heb de foutcode al opgezocht op Google en het volgende geprobeerd:
1. MSN opnieuw installeren.
2. regsvr32 softpub.dll draaien.
3. Gekeken of SSL2 en SSL3 aan stonden in de settings van IE.
4. Gekeken of ik wel kan inloggen bij webmessenger: geen probleem.
Dat werkt dus allemaal niet.

Maar dan komt het gekste nog:
Ik heb ook Trillian (Pro) geinstalleerd op mijn systeem en daar werkt het ook niet mee. Trillian lijkt te connecten maar disconnect dan meteen weer, zo'n 1 keer per seconde.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
ga eens naar www.hotmail.com/msn.nl en log eens gewoon in om je mail te sjecken.,.. en vertel ons eens wat er dan gebeurt.

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik heb hier hetzelfde probleem, tenminste op dit moment. Lijkt er op dat er op dit moment even 'sign-in' problemen zijn.
Lijkt wel een terugkerend event te worden, lees hier op tweakers regelmatig mensen met dit probleem 'tijdelijk' maar voor mij is het de eerste keer (maagd dus)

Koffie!!

Verwijderd

Topicstarter
andreict: ik heb geen hotmail account :)
En inloggen met Passport lukt prima, net als met de webmessenger.

En maagd Jaywalker:
Ik weet niet hoe de servers van MSN verdeeld zijn, maar ik zit nu dus in Schotland.
Het gekke is dat vrienden van me wel gewoon in kunnen loggen (op hun eigen pc that is, op die van mij kun je met geen enkel account inloggen). :?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*
Niemand? Pretty please?

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Hmm laat hotmail der es een nachtje over slapen:) dat werkt meestal wel bij mij

Maar wat ook wel es wil helpen is dat er soms een scherpje komt met probleem oplossen, als je daar op klinkt gaat msn controleren waar er iets fout gaat, en vaak werkt het daarna weer. Alleen weet ik niet wanneer je dat scherpje krijgt (heel vaak opnieuw inloggen werkt bij mij volgens mij)

Give it a try, anders morge proberen, meestal is het gewoon hotmail die der ff geen zin in hebt

vervelend maar waar

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 12:47
Ik gebruik MSN 7.0.0425 en heb er ook regelmatig last van. Soms wil het inloggen gewoon niet, of pas na een aantal keer. Of je bent online en je wordt zomaar ineens afgemeld. Als je dan de service status bekijkt geven ze aan dat alle systemen gewoon draaien. Waar het aan ligt? Ik heb geen idee.

edit: Ik weet dat beta's soms fouten kunnen vertonen. Maar ik weet niet of het daaraan ligt. Het lijkt de laatste tijd steeds vaker te gebeuren.

[ Voor 21% gewijzigd door Jozz op 14-03-2005 23:18 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Topicstarter
Jozz schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:17:
Ik gebruik MSN 7.0.0425 en heb er ook regelmatig last van. Soms wil het inloggen gewoon niet, of pas na een aantal keer. Of je bent online en je wordt zomaar ineens afgemeld. Als je dan de service status bekijkt geven ze aan dat alle systemen gewoon draaien. Waar het aan ligt? Ik heb geen idee.

edit: Ik weet dat beta's soms fouten kunnen vertonen. Maar ik weet niet of het daaraan ligt. Het lijkt de laatste tijd steeds vaker te gebeuren.
Het probleem is dus dat ik geen beta draai maar gewoon 6.2 en Trillian (niet tegelijkertijd).
En jaKKer: ik zit al een dag of 5 met dit probleem en het werkt gewoon op geen enkele manier.

Ik heb momenteel een draadje lopen in de publieke msn.messenger nieuwsgroep, eens kijken want de mensen van MS er van vinden.

I will keep you posted :)

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik neem aan dat er al iets uitgekomen is toch? Of loop je nog steeds met het probleem?

Je zei dat je ons op de hoogte zou houden....

Koffie!!

Pagina: 1