Volgende specs:
Ik de jumpers omgezet en de pc gereboot om zo vanaf CD XP te kunnen booten om zo te installeren etc.
Echter, bij de start krijg ik 1 biep (die .. denk niet langer dan 1 sec. duurt) daarna geen beeps meer.
Ik krijg geen beeld en de pc lijkt door te starten en m'n CD Rom te benaderen daar deze begint te spinnen.
- Ik hierop de pc uitgezet
- Videokaart gecontroleerd, zat keurig op z'n plek
- ledjes gecontroleerd, deze gaven groen - rood - groen - groen aan, maar dit werd 100% groen na 5 sec.
[Motherboards equipped with D-Bracket may provide useful diagnostic codes for common problems on the diagnostic LEDS.]
Maar telkens die ene biep zonder beeld.
Hierop, hier gekeken :
http://www.msicomputer.com/support/sup_tshoot.asp
Maar, ik krijg zoals ik eerder heb opgemerkt, maar 1 biep.. that's it...
Bij de award mobo's staat :

Iemand een idee waar ik dit nu zoeken moet ?
Daar ik denk dat de master niet geheel stabiel draait, wil ik de slave master maken.KT7 Pro
MS-6330
Socket A for AMD(R) Duron(TM) and Athlon (TM) processor.
CPU: Socket-A
Chipset: VIA KT133
Form Factor: ATX
Bus Speeds: 100 / 101 / 102 / 103 / 105 / 107 / 109 / 110 / 111 / 113 / 115 / 117 / 120
Voltages Supported: Auto Detect 1.70 - 1.85V (in 0.025V increments)
Memory Slots: 3 168-pin DIMM Slots
Expansion Slots: 1 AGP Slot, 6 PCI Slots, 1 CNR Slot (Shared)
Onboard Sound:: VIA VT1611A AC 97 CODEC
BIOS: AWARD
1x CD-ROM
1x DVD+/-RW
2x Maxtor Diamond 6 (waarvan 1 master en de 2e als slave eraan hangt)
Ik de jumpers omgezet en de pc gereboot om zo vanaf CD XP te kunnen booten om zo te installeren etc.
Echter, bij de start krijg ik 1 biep (die .. denk niet langer dan 1 sec. duurt) daarna geen beeps meer.
Ik krijg geen beeld en de pc lijkt door te starten en m'n CD Rom te benaderen daar deze begint te spinnen.
- Ik hierop de pc uitgezet
- Videokaart gecontroleerd, zat keurig op z'n plek
- ledjes gecontroleerd, deze gaven groen - rood - groen - groen aan, maar dit werd 100% groen na 5 sec.
[Motherboards equipped with D-Bracket may provide useful diagnostic codes for common problems on the diagnostic LEDS.]
Maar telkens die ene biep zonder beeld.
Hierop, hier gekeken :
http://www.msicomputer.com/support/sup_tshoot.asp
Maar, ik krijg zoals ik eerder heb opgemerkt, maar 1 biep.. that's it...
Bij de award mobo's staat :
M'n geheugen reeds door een andere (geleende) geheugen module vervangen... maar helpt ook niet.1 Long, 2 Short A video error has occurred and the BIOS cannot intialize the video screen to display any additional information
Any other beep(s) RAM problem
Iemand een idee waar ik dit nu zoeken moet ?