Owke, ik geloof niet dat ik tot nu toe zoiets vaags ben tegen gekomen. Het volgende:
Een klant heeft het volgende systeem
Asus P4T-533 mobo
2x 256 1066 RIMM
P4 2,8 533
Matrox Parhelia 128Mb Dualhead-HF
Pinnacle Studio DV Plus v8
Pinnacle PCTV Rave
Dynalink ISDN kaartje
Realtek Ethernet Kaartje
Standaard PCI extra Paralelle poort
2x WD800JB 80 Gig in Raid 0 aan onboard Promise Fasttrack Controller (PM en SM)
Lite-On 48x12x48x Brander aan normale IDE (PM)
Freecom DVD-Rom speler aan normale IDE (PS)
WD2500JB 250 Gig aan normale IDE (SM)
AOpen DVD Brander aan normale IDE (SS)
300 Watt voeding is misschien wat matig, maar alles lijkt prima te werken.
Windows XP Professional NL SP2 + alle opvolgende updates, alle laatste drivers
Aardig vol beestje dus.
Een met Studio 8.12 via de DV Plus kaart gecaptured bestand staat in een folder op de Raid-schijven. Bestand speelt prima af in zowel Studio 8 als in Mediaplayer, beeld en geluid zijn kraakhelder, en keuring in sync. Nu kopieer ik dat bestand (van 15:52, 4 Gig, uncompressed AVI (VFW)) naar de 250 gig schijf (deze is nog geheel leeg, twee partities 1x 50 1x200). Als ik dan dit gekopieerde bestand probeer af te spelen (wederom zowel met Studio 8 als met Mediaplayer), krijg ik alleen maar een hoop artifacts in beeld, een berg rgb patronen en vlakken. Het lijkt helemaal nergens op. Het achterliggende geluid klopt overigens wel, en ook de tijd (15:52) klopt.
Als ik vervolgens hetzelfde bestand terugkopieer naar de raid-schijven, naar een andere folder, is het bestand weer in orde.
Rara, ik kom er niet uit... iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?
Een klant heeft het volgende systeem
Asus P4T-533 mobo
2x 256 1066 RIMM
P4 2,8 533
Matrox Parhelia 128Mb Dualhead-HF
Pinnacle Studio DV Plus v8
Pinnacle PCTV Rave
Dynalink ISDN kaartje
Realtek Ethernet Kaartje
Standaard PCI extra Paralelle poort
2x WD800JB 80 Gig in Raid 0 aan onboard Promise Fasttrack Controller (PM en SM)
Lite-On 48x12x48x Brander aan normale IDE (PM)
Freecom DVD-Rom speler aan normale IDE (PS)
WD2500JB 250 Gig aan normale IDE (SM)
AOpen DVD Brander aan normale IDE (SS)
300 Watt voeding is misschien wat matig, maar alles lijkt prima te werken.
Windows XP Professional NL SP2 + alle opvolgende updates, alle laatste drivers
Aardig vol beestje dus.
Een met Studio 8.12 via de DV Plus kaart gecaptured bestand staat in een folder op de Raid-schijven. Bestand speelt prima af in zowel Studio 8 als in Mediaplayer, beeld en geluid zijn kraakhelder, en keuring in sync. Nu kopieer ik dat bestand (van 15:52, 4 Gig, uncompressed AVI (VFW)) naar de 250 gig schijf (deze is nog geheel leeg, twee partities 1x 50 1x200). Als ik dan dit gekopieerde bestand probeer af te spelen (wederom zowel met Studio 8 als met Mediaplayer), krijg ik alleen maar een hoop artifacts in beeld, een berg rgb patronen en vlakken. Het lijkt helemaal nergens op. Het achterliggende geluid klopt overigens wel, en ook de tijd (15:52) klopt.
Als ik vervolgens hetzelfde bestand terugkopieer naar de raid-schijven, naar een andere folder, is het bestand weer in orde.
Rara, ik kom er niet uit... iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?
By each crime and every kindness, we birth our future