Betreft hier een :
COMPAQ PRESARIO 1722EA 470027-977
CPU: Mobile Intel Pentium III-S, 985 MHz (8.5 x 116)
Chipset: Intel Almador i830MP
en dit is het audio device:
Intel 82801CA/CAM ICH3-S - AC'97 Audio Controller [B-1] PCI
AC'97 Audio apparaat
Type audio-apparaat Intel 82801CA ICH3-S
Codec naam Onbekend
Codec Identifiacatie FFFFFFFFh
Je installeert XP en dan geeft hij dit device automatisch een driver maar met geel uitroepteken dus werkt niet.
Onder apparaatbeheer/eigenschappen zegt hij over het apparaat:
Dit apparaat start niet Code 10
Klik je op probleem oplossen en dan gebeurt er als nog weinig.
Toen zijn we andere drivers gaan proberen, Eerst intel die stuurden me door naar de fabrikant van de audio chip ac'97(realtek dus) ik de a.70 gedownload noppes nades.
Toen naar de compaq site stonden alleen vga drivers op voor deze laptop
Toen gaan googlen en kwam eigenlijk vrij weinig tegen zat zipjes gedownload en geprobeert maar ding blijft weigeren.
Toen hier op GOT gezocht en kwam welw at draadjes tegen maar meeste niet opgelost of net wat, stonden ook aardig wat links tussen maar geen van allen wil werken
Of ik nou handmatig die inf installeer of gewoon via de setup van de driver boeit allemaal geen zak
help help gaarne
COMPAQ PRESARIO 1722EA 470027-977
CPU: Mobile Intel Pentium III-S, 985 MHz (8.5 x 116)
Chipset: Intel Almador i830MP
en dit is het audio device:
Intel 82801CA/CAM ICH3-S - AC'97 Audio Controller [B-1] PCI
AC'97 Audio apparaat
Type audio-apparaat Intel 82801CA ICH3-S
Codec naam Onbekend
Codec Identifiacatie FFFFFFFFh
Je installeert XP en dan geeft hij dit device automatisch een driver maar met geel uitroepteken dus werkt niet.
Onder apparaatbeheer/eigenschappen zegt hij over het apparaat:
Dit apparaat start niet Code 10
Klik je op probleem oplossen en dan gebeurt er als nog weinig.
Toen zijn we andere drivers gaan proberen, Eerst intel die stuurden me door naar de fabrikant van de audio chip ac'97(realtek dus) ik de a.70 gedownload noppes nades.
Toen naar de compaq site stonden alleen vga drivers op voor deze laptop
Toen gaan googlen en kwam eigenlijk vrij weinig tegen zat zipjes gedownload en geprobeert maar ding blijft weigeren.
Toen hier op GOT gezocht en kwam welw at draadjes tegen maar meeste niet opgelost of net wat, stonden ook aardig wat links tussen maar geen van allen wil werken
Of ik nou handmatig die inf installeer of gewoon via de setup van de driver boeit allemaal geen zak
help help gaarne