It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!
US Navy Fighters...
Man, dat spel heb ik helemaal grijs gespeeld. Werd ook al door (of met behulp van) Jane's gemaakt btw.
Daarna ben ik trouwens over gegaan naar ATF Gold.
Een beetje hetzelfde, maar dan met wat modernere vliegtuigen.
Nu ik er nog eens goed over nadenk: volgens mij heb ik van USNF alleen maar de demo gespeeld...
Maar ik kan je ATF wel van harte aanraden, als je toch speciaal een USNF-bak maakt, kan je ATF daar ook makkelijk op spelen.
Man, dat spel heb ik helemaal grijs gespeeld. Werd ook al door (of met behulp van) Jane's gemaakt btw.
Daarna ben ik trouwens over gegaan naar ATF Gold.
Een beetje hetzelfde, maar dan met wat modernere vliegtuigen.
Nu ik er nog eens goed over nadenk: volgens mij heb ik van USNF alleen maar de demo gespeeld...
Maar ik kan je ATF wel van harte aanraden, als je toch speciaal een USNF-bak maakt, kan je ATF daar ook makkelijk op spelen.
wooh dat is lang geleden speelde dit op me P133 met 16 mb heb voor dit spel me eerste joystick aangeschaft een logitech wingman (zo'n grijze met 2 knoppen
)
Ik heb hem ook helemaal grijs gespeeld en heb die p133 nog steeds misschien de oude pc is van zolder halen en het spel te installen
Ik heb hem ook helemaal grijs gespeeld en heb die p133 nog steeds misschien de oude pc is van zolder halen en het spel te installen
BTW : Ik heb de hele Jane's serie inclusief add-on's (orgineel > $$$)
En Top Gun e.d., tja welke heb ik niet uit die tijd eigenlijk?
Leuk om nu al reacties te zien!
Groeten
En Top Gun e.d., tja welke heb ik niet uit die tijd eigenlijk?
Leuk om nu al reacties te zien!
Groeten
It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!
Dit was zooo leuk op een netwerk!
Ook ATF was geweldig (die vooral gespeeld) elkaar bombarderen enzo
Ook ATF was geweldig (die vooral gespeeld) elkaar bombarderen enzo
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb eigenlijk TFX en Eurofighter 2000 helemaal grijs gespeeld..
Verwijderd
Ja, het waren geweldige spellen (sterker nog, USNF was het eerste spel wat ik op CD-ROM had), maar toch doe ik dit topic dicht.
Dit is puur giswerk. We schieten er weinig mee op als mensen gaan gokken of EA wel/niet een vervolg hierop gaat maken / aan het maken is. Ook tig posts met "Wat waren dat geweldige spellen" is niet heel nuttig.Ik vraag me af of ze ooit nog een versie uitbrengen die up-to-date is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()