Dell W1900 LCD TV

Pagina: 1
Acties:

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik zat net de PCM van deze maand te lezen en zag daar de Dell W1900 in staan bij de LCD-TV test. Best mooi ding en ook een mooie prijs imho, €876,- namelijk. Maar heef iemand ervaring met deze 19inch LCD-TV? Er is ook een 26inch versie maar die kost maarliefst €1640,-.

Denken jullie dat ie beter is dan de 26inch van Mycom? De geluidskwaliteit is niet echt van belang, want dat wordt extern verzorgd. Het probleem bij Dell is dat je niet in de winkel kunt gaan kijken. Is het verstandiger om een paar euro bij te leggen en toch voor de Mycom te gaan of biedt de Dell meer kwaliteit en een kleiner beeldoppervlak. Of om nog langer door te sparen en te gaan voor de Thomson of Philips?

Wat vinden jullie sowieso van de LCD-TV`s uit de PCM-test van deze maand?
De uitslag hiervan:
http://app2.pcmweb.nl/pcm.../PCM04_LcdTvTabel_web.xls

Linkje:
http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

Dit zijn de specs:
Afmeting tv/monitor
19 inch (48cm)
PC-invoersignaal
Analoog RGB (VGA 15 pins D-sub), digitaal DVI-CE, PC-audio
Audio-/video-invoersignaal
SCART, Composite (CVBS), S-Video, 2x Component, TV-in (coax), 5xAudio (RCA - L+R)
Audio-/video-uitvoersignaal
Composite (CVBS), audio (RCA - L+R)
Horizontale kijkhoek
+/- 85 graden
Verticale kijkhoek
+/- 85 graden
Responstijd
25 ms (normaal)
Helderheid
450 cd/m2 (normaal)
Kleuren
16,7 miljoen weergavekleuren ten behoeve van een accurate, consistente kleurpresentatie Contrastverhouding
600:1 (standaardl)
Hoofdmodus (eigen resolutie)
1280 x 768 (WXGA)
Beeldverwerkingstechnologie
DCDiTM van Faroudja
Beeld en beeldkenmerken
Picture-In-Picture (PIP), Picture-Outside-Picture (POP), Picture-By-Picture (PBP), Video op PC gfx, Video-on-Video
TV tuner
PAL/SECAM-tuner, voorbereid op SDTV & HDTV
Aantal TV tuners
Eén
Teletekst
Ja
Mogelijkheid tot digitale tv
480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i
Aspectverhouding
Breedbeeld
Geluid
7 watt per kanaal (14 watt totaal) - Geïntegreerde
geluidseffecten
SRSTM TruSurround XT, Midnight-modus
Afmetingen (h x b x d)
604 x 424 x 168 mm
Gewicht
9,7 kg
Meegeleverde kabels
Stroomkabel, VGA (analoog), DVI (digitaal), S-Video, Composite, PC-audio, RCA-audio

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Sorry dat ik zo'n oud topic omhoog haal, maar om nou een nieuwe te openen terwijl hier alles al in staat......

Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in dit scherm, ik vraag mij af of ik deze ook gewoon op mijn computer aan kan sluiten via dvi en dan ook goed beeld heb om gewoon te werken in de windows-omgeving. Want zo supergroot beeld is het namelijk niet... Wie weet dit?

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Is er niemand die deze tv heeft of antwoord kan geven op mijn vraag?

Verwijderd

Deze TV staat nu wel erg laag geprijst op de Dell site:

Totaalprijs € 368,91 19,00 % € 439,00
Inclusief levering.

Als ik naar de specs kijk lijkt me dit een prima toestel voor combi gebruik (tv/pc).
Zijn er dingen die ik over het hoofd zie?

Productoverzicht

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 16:23 ]

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-02 19:56

Arx

Two Thoughts Ahead!

Wij hebben deze lcdtv als info-paneel op het werk. Het design vind ik erg mager, tv komt erg goedkoop over door de gebruikte plastic. Beeld is opzich wel OK, maar nu heb ik er niet super kritisch naar gekeken (zo interesant is die tv-krant nou ook weer niet) ;).

Als dit je budget is, had ik voor de Samsung gekozen :Y) . Qua afwerking in iedergeval beter, en ik vind het persoonlijk een mooiere toestel. Succes! :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Verwijderd

trasos, hoe zit het met tv op full screen, vervaagt het veel? en breedbeelduitzendingen worden die goed weergegeven? Of toch met zwarte randen?
Pagina: 1