Ik heb nu een zelfgemaakte case:

Zoals je kunt zien is dit gevaarte echter nogal groot..
Ik zat eraan te denken een mooie nieuwe case te kopen waar ik mn rad in kwijt kan.

Heel fijn koelend rad, alleen wel ietwat groot..
Nu wilde ik dus graag vragen of er hier mensen ervaringen hebben met het inbouwen van dergelijke rads?
Afmetingen rad: 40x45x5cm (grofweg) (koelend vlak 35x40 ongeveer)
Let wel.. dit rad is dus ongeveer zo groot als 2 EvoPlex360's.. je kunt er 9 12cm fans op kwijt.. of 20 8cm fans
Ik heb al gekeken naar bijvoorbeeld een bigtower van Chieftec, maar weet niet zeker of ik dat erin ga krijgen
Wellicht het tussenschot daarvan eruithalen en dan het rad half over het mobo en half in de bovenste helft hangen?
6 optische drivers gebruik ik toch niet.. ben de copyshop niet
2 of 3 is genoeg
PS Redenen om na een neiuwe case te kopen na het zelf maken van een dergelijk geval:
-De kast is wel ERG zwaar
-De kast is ERG groot voor op LAN's (lees: 85cm hoog.. gaat niet onder bureaus
-Hout isoleert geen elektromagnetische straling.. mn LCD vind dat niet erg, mn 22"CRT wel
-Gewoon.. om weer eens lekker te kunnen prutsen

PS2
Hardware van afbeelding is niet meer up to date (voordat men roept van: oude zooi ofzo)
PS3 de foto is niet gemaakt met mijn cam.. just to let you know
Edit: heb even zwaar gefeest met paint
en ter indicatie van het formaat:

Zoals je kunt zien is dit gevaarte echter nogal groot..
Ik zat eraan te denken een mooie nieuwe case te kopen waar ik mn rad in kwijt kan.

Heel fijn koelend rad, alleen wel ietwat groot..
Nu wilde ik dus graag vragen of er hier mensen ervaringen hebben met het inbouwen van dergelijke rads?
Afmetingen rad: 40x45x5cm (grofweg) (koelend vlak 35x40 ongeveer)
Let wel.. dit rad is dus ongeveer zo groot als 2 EvoPlex360's.. je kunt er 9 12cm fans op kwijt.. of 20 8cm fans
Ik heb al gekeken naar bijvoorbeeld een bigtower van Chieftec, maar weet niet zeker of ik dat erin ga krijgen
6 optische drivers gebruik ik toch niet.. ben de copyshop niet
PS Redenen om na een neiuwe case te kopen na het zelf maken van een dergelijk geval:
-De kast is wel ERG zwaar
-De kast is ERG groot voor op LAN's (lees: 85cm hoog.. gaat niet onder bureaus
-Hout isoleert geen elektromagnetische straling.. mn LCD vind dat niet erg, mn 22"CRT wel
-Gewoon.. om weer eens lekker te kunnen prutsen
PS2
Hardware van afbeelding is niet meer up to date (voordat men roept van: oude zooi ofzo)
PS3 de foto is niet gemaakt met mijn cam.. just to let you know
Edit: heb even zwaar gefeest met paint
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 08:28 ]