Reactie met weinig moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1258344

In deze reactie geef ik antwoord op de vraag van Dark_man in de context van het nieuwsbericht. Met name de discussie over het nut van 512KB extra L2 cache is zeer relevant, en ik geef hierover (na de edit) extra informatie die ook nog eens betrekking heeft op revisie E Athlon 64's.

Ik had meer verwacht dan een score van 2, en ga er vanuit dat er simpelweg niet genoeg moderators zijn langsgekomen (2 moderaties tot nu toe). Staat deze reactie met een score van 2 op z'n plaats, dan krijg ik graag feedback :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:33

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik zie de rest van de discussie zo snel niet en het is mij toch al te technisch voor een gefundeerd oordeel, dus dat krijg je dan ook niet. Bij gebrek aan oordeel zou ik het dan ook rustig zo laten staan (ik ga niet modereren alleen maar omdat de punten op moeten :P ).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

Wmb ook te technisch om het verschil tussen een hoogstaande post en een blaatpost te zien. Vervelend dat je score door te weinig moderaties mogelijk te laag uitvalt, maar je zit ruim boven het maaiveld :) dus je boodschap komt vrijwel overal aan :Y).

En ja ik weet het, het is soms vervelend om als serieus moderator zelf te reageren en door gebrek aan andere terzake kundige moderators je post niet voldoende beoordeeld te krijgen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik zie 'm net een uurtje te laat :X

Ik volg de post wel :P maar door
Er komt een punt wanneer dit zelfs meer nut zal hebben dan 200MHz extra. Wellicht is dat moment aangebroken voor de Athlon 64 met een klok van 2400MHz-2600MHz.
durf ik de verantwoordelijkheid voor een +4 niet te nemen. Je beschrijft een voordeel van cache dat een hogere prijs zou moeten rechtvaardigen, maar schiet vervolgens je eigen argumentatie af met "dat weet ik niet zeker". Daarnaast maakt ook jouw post niet duidelijk of de hogere rating van de 4000 nou door extra megaherzen, of extra cache, of allebei wordt veroorzaakt, waardoor je verhaal over het rendement van de cache iets aan kracht verliest.

En dan zet de vragensteller in deze post zijn oorspronkelijke vraag als retorisch neer ("jamaar ik vind ze gewoon duur!"), al kon je dat natuurlijk niet van te voren zeker weten. Het is echter wel een degelijke en leerzame post die wetenswaardige invloeden op procsnelheid bespreekt; een +3 heeft 'ie wmb zeker verdiend.

Ik ben het dus met je eens dat +2 wel te laag is, maar voor een PM naar +4 is 'ie me net te wankel - en voor één puntje mag ik niet powermodden anders krijg ik Ecteinascidin weer in m'n nek :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Rataplan schreef op maandag 14 maart 2005 @ 01:28:
Ik ben het dus met je eens dat +2 wel te laag is, maar voor een PM naar +4 is 'ie me net te wankel - en voor één puntje mag ik niet powermodden anders krijg ik Ecteinascidin weer in m'n nek :)
Nee hoor, wat ik vind/doe zal ik nooit van een ander eisen :>

maarruh, een +4 zou er gerust in kunnen zitten. Leggen we de lat anders niet heel erg hoog?

[ Voor 12% gewijzigd door Delerium op 14-03-2005 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er is trouwens iets vreemds aan de hand met die reactie. De laatste moderatie is een 0-Interessant. Dat zou kunnen als hij vrijwel tegelijk met een andere moderatie werd gegeven, maar het is een dag later gebeurd. Weet iemand hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Volgens mij is deze zo vlak voor desluitingsdatum voor modden gegeven dat hij gewoon geen gewicht meer in de schaal legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

With Kex.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ecteinascidin schreef op maandag 14 maart 2005 @ 07:27:
maarruh, een +4 zou er gerust in kunnen zitten. Leggen we de lat anders niet heel erg hoog?
Ik leg de lat voor +4's doorgaans idd wel heel erg hoog ;) Komt ook nog 'ns bij dat ik niet zonder feedback een mede-PM wil PM'en; maar als ik het minstens een 3 vind en jij een 4 ziet zitten, dan moet 'ie omhoogkunnen. Pak jij 'm? <!-- ...dan komt 'ie hoger uit ;) -->

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

Wmb is het niet wenselijk om die post naar de +4 te powermodden, ik wil heel graag de schijn vermijden dat we elkaar een voorkeursbehandeling geven. Powermods zijn wat dat betreft domweg in het nadeel als het op eindscores/correcties aankomt B) .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

with bo.gif

Een drietje zou ik aanvaardbaar vinden,maar omeen medePM naar 4 te zetten vind ik dubieus overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Heb ik uiteraard ook overwogen; maar de discussie wordt publiekelijk gevoerd en zowat de enigen die reageren zijn de PM's - dus of mensen zijn het niet zo met ons oneens dat ze reageren; of het kan ze niet schelen (of, in het geval van Mr. Liu, ze weigeren een oordeel uit te spreken :P). In beide (...alle drie de) gevallen vind ik het dus verdedigbaar om de post naar een hogere score te tillen. Als de post een 4 waard is mag 'ie die van mij krijgen, zelfs als het een PM betreft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
with rataplan,

ik zou, mocht ik het kunnen, niet aarzelen om hem een +1 te geven als ik hem daarmee naar +4 kan krijgen

De reply is gewoon onderbouwd, gemotiveerd en dat 'afschieten van de argumentatie' valt ook wel mee vind ik. Het is beter op deze manier dan iets te verkondigen als een feit, terwijl er niemand echt zeker is of het wel een feit is.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:33

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Rataplan schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:51:
Heb ik uiteraard ook overwogen; maar de discussie wordt publiekelijk gevoerd en zowat de enigen die reageren zijn de PM's - dus of mensen zijn het niet zo met ons oneens dat ze reageren; of het kan ze niet schelen (of, in het geval van Mr. Liu, ze weigeren een oordeel uit te spreken :P). In beide (...alle drie de) gevallen vind ik het dus verdedigbaar om de post naar een hogere score te tillen. Als de post een 4 waard is mag 'ie die van mij krijgen, zelfs als het een PM betreft ;)
De hele discussie gelezen hebbend, mag het wat mij betreft ook naar +4. Ik weet dan misschien niet veel van het onderwerp, maar ik weet wel iets van deskundigen :P

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Die laatste +1 Interessant is inderdaad vlak voor het sluiten van de modmogelijkheid gegeven. Ik vind het raar dat je nog wel kunt modden, maar dat het geen invloed meer heeft. Je zou kunnen zeggen dat je deze onnauwkeurigheid in de software rechtzet met een PM naar +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Om in de plaatjeslijn te blijven: with_polaris.gif :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben met PM-bevooroordeling ook niet helemaal gelukkig, maar om een PM te naaien oldat 'ie een PM is, is ook niet terecht; We doen namelijk aan modden op inhoud en niet op naam... en modden is ook bedoeld voor het archief, zodat je makkelijk de belangrijke dingen kan terugvinden. Om dan een PM zwaarder in een weegschaal te wegen, dat kan ook niet de bedoeling zijn.

En daarom houden 'we' dit soort discussies ook gewoon in TMF. Niets geen inteelt of achterkamers, iedereen kan dit zien en iedereen mag meedenken, meepraten.... en dan pas zullen 'we' een PM-knopje bedienen.
Pagina: 1