Ik ben druk met mijn case bezig (is afain nog nooit gedaan en bijna af, dus over een weekje mogen jullie het eindresultaat bewonderen:)) maar ik liep tegen een mogelijk probleempje aan.
Ik heb een gespoten gebogen metalen vlak, waarop ik met een paar boutjes/moertjes het moederbord bevestig. Tussen de buitenkant en het MoBo zit op dit moment echter maar +/- 1 mm ruite. Is dat een probleem ivm vonkjes die over kunnen springen? het lijkt mij haast niet, maar voor ik mijn moederbord opblaas, dacht ik: ik vraag het even
Voor de duidelijkheid: 2 cm vanaf de rand zit er al een centimeter ruimte tussen het bord en de case, in het midden we 6 cm...
Heeft iemand hier theorie over, of ervaring mee?
EDIT: en nee, de metalen deeltjes raken het metaal nergens
Ik heb een gespoten gebogen metalen vlak, waarop ik met een paar boutjes/moertjes het moederbord bevestig. Tussen de buitenkant en het MoBo zit op dit moment echter maar +/- 1 mm ruite. Is dat een probleem ivm vonkjes die over kunnen springen? het lijkt mij haast niet, maar voor ik mijn moederbord opblaas, dacht ik: ik vraag het even
Voor de duidelijkheid: 2 cm vanaf de rand zit er al een centimeter ruimte tussen het bord en de case, in het midden we 6 cm...
Heeft iemand hier theorie over, of ervaring mee?
EDIT: en nee, de metalen deeltjes raken het metaal nergens
[ Voor 5% gewijzigd door BJup op 13-03-2005 22:05 . Reden: zie EDIT ]