Mijn Tbird 900 wordt steeds heter..........

Pagina: 1
Acties:

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
Mijn Tbird900 die op 1000 draait begint steeds warmer te worden. eerst kwam die stressed niet boven de 47 graden nu staat hij al op 52 graden. Is dit wel goed ???

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Als ie zo opblijftlopen dan ga je uiteindelijk een probleem krijgen. Misschien even de heatsink loshalen en een keer goed lappen met heel fijn waterproof schuurpapier, ontvetten met alcohol, klein beetje thermal paste erop, uitsmeren met je bankpasje en kijk dan nog maar eens.

Die-hard Brexiteer

• _Cyber_
nou veel beter dan dat de koeler er nu op zit krijg ik hem niet. Heb hem nl. met koperpoets(letterlijk)spiegel glad gemaakt en er zit een heel dun laagje koelprut tussen.
Tis alleen geen artic silver :'(

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 17:51 schreef _Cyber_ het volgende:
nou veel beter dan dat de koeler er nu op zit krijg ik hem niet. Heb hem nl. met koperpoets(letterlijk)spiegel glad gemaakt
Wat zit er in die koperpoets? Want ik denk dat dat de (kleine) groefjes opvult en het zo doet blinken. Dit zou wel eens slecht kunnen zijn voor de thermische geleiding.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Hoe zit het met de airflow in je kast? Misschien dat je daar eens een keer goed naar moet kijken.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Het is de afgelopen dagen wat kouder geworden..misschien dat je dan ook de verwarming hoger hebt gestookt ofzo....
wordt ie ook warmer van.

Had eerst een k6-2 550 , stressed 55 graden, werd in de zomer 65 graden. Het ligt dus aan de temp in je kamer hoe warm hij wordt in sommige gevallen.

Mijn tb850@1010 wordt nu 50 graden t.o.v. 53 eerder. (heb de verwarming nu wat minder hoog staan).

:7

• _Cyber_
In de koper poets zit niets meer dan iets van gruis dat de bovenste laag van een metaal af schraapt, eigenlijk polijst je de boel.
En aan mijn airflow is niets veranderd. Ok kan wel beter, en gaat ook beter worden, ben nu nl. bezig met een casemod *D.
Maar toch vind ik het vreemd dat hij zomaar warmer wordt terwijl ik niets heb veranderd.

Verwijderd

Is dat net nadat je opgestart bent en de koe begint te grazen? :?

• _Cyber_
nee koetje heeft al weer aardig wat gras op :)
Maar gisteren was hij bv. nog 50 graden en vandaag is hij 52, zelfs al 53 geweest.

Verwijderd

Met een tbird hoef je je pas echt zorgen te gaan maken als ie boven de 65 graden komt! Ze fikken pas door als ze boven de 90 graden worden.. Duron's, dáár moet je mee oppassen!

Temperatuurschommelingen van een paar graden kan verklaard worden door CPU-load (koetje), temperatuursverschillen in die kamer en de airflow in je kast inderdaad.. :)

• _Cyber_
Hij kan inderdaad wel wat hebben, maar ik wil hem gewoon zo koel mogenlijk........
En ik heb ook niet echt het idee dat het hier in huis 5 graden warmer is...

• _Cyber_
Heb ff twee 80mm fans op een schoenendoos naast mijn (open) kast gezet, is gelijk nog maar 43 graden, scheelt bijna 10 graden B-)

Pagina: 1