Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-11 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Hey,

Okay, tja...

[wat er vooraf ging]

K had afgelope vrijdag avond/nacht een personeels feest..
Heel leuk en gezellig allemaal, zat op een gegeven moment met een leuke meid "fuzzy" te zijn op een trappetje boven het water na toch aardig wat biertjes op te hebben gehad :P
Heel leuk allemaal, kijk ik op een gegeven moment op m'n telefoon om te kijken hoelaat het is, nou, we zagen de tijd en ik wil m'n telefoon terug in m'n broekza stoppen... steek ik hem er naast en laat los met m'n brakke kop omdat ik dacht dat ie er in zat 8)7
Met als gevolg die die telefoon een tree of 2, 3 naar beneden stuiterd en vervolgens in het water beland :o
Dus ik als een gek naar beneden om die telefoon uit het water te vissen... nu heeft hij ongeveer 10 minuten seconden ( 8)7 ) zo'n 30 cm onder water gelegen...

De accu was al bijna leeg, die begon al waarsschuwings signaal te geven toen we daar gingen zitten... maar ik pak die telefoon en wrijf hem een beetje droog... klap hem open en hij deed het nog :D
ik druk op de menu toets......niks..... nog eens.... nog niks...en nog eens en nog eens.... gaat ie uit :o
Dus ik wilde hem weer aanzetten maar er gebeurde niks... ;(
Dus ik al balen... Tel waarschijnlijk kapot en k heb geen garantie meer...

Toen ik thuis kwam heb ik om de een of andere rede die telefoon aan de oplader gehangen :? weet ook nie waarom :P (was redelijk ver heen zeg maar :7 )
Maar de ochtend erna werd ik m'n bed uit gebeld door een collega die een foto had zien liggen van de avond ervoor en wilde weten wie die meid was :P
Maar ik dus happy, want m'n telefoon deed het nog :D

[/wat vooraf ging]

[nu]

Maar tja. hij heeft toch wel wat kuren ;(
Als k het scherm openklap is er niks aan de hand... alle toetsen doen het en ziet er goed uit (irda en trillen en alles doet het gewoon) maar als ik het scherm een heel klein stukkje beweeg, verder open of dicht, verspringt het scherm ineens naar Heel licht... net of ik het contrast heel hoog zet..
beweeg ik het scherm weer naar een andere positei doet ie het weer nogmaal :?

Ook als ik een foto wil maken,... normaal niks aan de hand... maar als ik het scherm weer een stukkie beweeg, wordt het scherm óf HELEMAAL WIT (dus ook de status balken boven en onder) of ik krijg zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/Phone/thumb_HPIM4601.jpg

En af en toe is alles wel goed maar word de foto ERG brak... hele wazige kleuren enzo :?
Maar soms is ie dus wel goed...

Heeft iemand hier ervaring mee, is het zelf op te lossen of moet ik hem laten repareren?
Zoals ik zij ik heb geen garantie meer, dus zou dat een dure grap worden?

K ga morgen ook wel ff langs de winkel waar k hem gekocht heb denk ik, maar k dacht t kan nooit kwaad de raad van mijn superslimme mede tweakers op te vragen :P

[edit]
Ho eens, anders is dat ff een heel lang verhaal geworden :P
Sry :P

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 14-03-2005 15:22 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
offtopic:
Drank maakt meer kapot dan je lief is ;)

Het klinkt alsof er nog wat water inzit. Durf je hem open te maken? Volgens mij is het namelijk opgelost als de telefoon echt droog wordt gemaakt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

dom dom dom dat je hem heb aangezet op geladen.

haal hem uit elkaar en laat hem 2/3 dagen op de vensterbank(boven de verwarming) drogen.
niet op de verwarming zelf..

hoe langer laten drogen hoe beter.

succes

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
pven schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:32:
offtopic:
Drank maakt meer kapot dan je lief is ;)

Het klinkt alsof er nog wat water inzit. Durf je hem open te maken? Volgens mij is het namelijk opgelost als de telefoon echt droog wordt gemaakt.
Hehe, drank maakt af en toe wel flink wat schade idd :P

Maar k heb net ff de batterij eruit gehaald om te kijken naar schroefjes... zitten hele leuke sterretjes in :?
Hoe krijg k die er het makkelijkste uit? :o :P

ook heel appart, k steek de batterij er weer in, zet hem aan.....
Zegt ie "opladen" en dat balkje begint te lopen alsof ie aan t opladen is :? :P

Humankind… be both.

Verwijderd

Haha tja, ik ken het verhaal zelf ook wel eens gehad (alleen dan 5 minuten onderwater, 1,5 meter diep :X ) met een K700i. Ik heb dan nog mazzel gehad na het uit te laten drogen deed hij het weer. :) Je hebt natuurlijk wel kans dat je met opladen e.d. toch kortsluiting heb veroorzaakt met water dat nog in dat ding zat.

Advies is dan ook laat je telefoon nog even drogen, als het mogelijk is haal hem ff uit elkaar bij het drogen en kijk of er nog vocht/water in zit.

En niet meer bij water feesten natuurlijk ;)

Edit:
Zegt ie "opladen" en dat balkje begint te lopen alsof ie aan t opladen is

Ik denk dat je telefoon dan wel een beetje f*cked up is eerlijkgezegd 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 21:38 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:37:
Haha tja, ik ken het verhaal zelf ook wel eens gehad (alleen dan 5 minuten onderwater, 1,5 meter diep :X ) met een K700i. Ik heb dan nog mazzel gehad na het uit te laten drogen deed hij het weer. :) Je hebt natuurlijk wel kans dat je met opladen e.d. toch kortsluiting heb veroorzaakt met water dat nog in dat ding zat.

Advies is dan ook laat je telefoon nog even drogen, als het mogelijk is haal hem ff uit elkaar bij het drogen en kijk of er nog vocht/water in zit.

En niet meer bij water feesten natuurlijk ;)

Edit:
Zegt ie "opladen" en dat balkje begint te lopen alsof ie aan t opladen is

Ik denk dat je telefoon dan wel een beetje f*cked up is eerlijkgezegd 8)7
Tja... als k op een toets druk gaat ie wel gewoon verder :?
Maar k zal eens kijken of k hem open kan maken.. garantie heb k toch al niet meer dacht ik, is toch gewoon een jaar?

Humankind… be both.

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

Garantie kan je toch wel naar fluiten met waterschade , of heb je hem verzekerd ?
Toevallig had ik een week geleden een soortgelijk probleem (ook met drank op en water enz. ;) )
die van mij deed dus helemaal niks meer , na een dag drogen deed hij het zowaar weer aan de oplader , de dag daarna deed hij juist weer helemaal niks ...
Ik naar de winkel , maar die konden niks doen , ja opsturen naar de fabrikant , maar de verkoper zag al dat er waterschade aan de orde was .
Toen ben ik maar naar zo`n zwarte markt achtige telefoonshop geweest , die heeft hem nagekeken .
Er moest iets gesoldeerd worden op de printplaat en de accu is vervangen , alles bij elkaar was ik klaar voor 60 euro , valt nog enigzins mee :)

kingfriko

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 13:48

Nyana

Who?!

Zou hem idd gewoon een tijd laten drogen. weekje ofzow, niet bij de verwarming. dat vocht moet er toch uit dus gewoon laten liggen en volgende week is kijken of ie weer "functioneerd".

mocht ie het dan nog niet doen zou je kunnen proberen hem open te maken met zo'n torx/hexagon schroevendraaiertje ofzow.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Move Gadget Talk >> Internet & Telefonie :)

LinkedIn
Instagram

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Remy schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:59:
Move Gadget Talk >> Internet & Telefonie :)
K wist wel dat er een Telfonie gedeelte was :P k kon t alleen nie meer vinden 8)7
Zal wel aan mij gelegen hebben :p

Sry :>

Humankind… be both.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nu doet m'n telefoon inmiddels helemaal niks meer..
K zit op school, vanochtend deed ie het nog, maar hij ging uit zonder waarschuwing, en hij wil niet meer aan, straks thuis maar eens proberen met de oplader eraan, doet ie dan nog niks maar eens open maken en opzoek naar vocht...

[edit]

Nou op de oplader reageert hij ook niet meer |:(
Nu heb ik ff gekeken, maar k heb geen torx schroevendraaiers in dit formaat :X de kleindste die ik heb is een mm te dik...
En k denk dat als ik met een fitting sgroevendraaier en scheef aan probeer te draaien ik het profiel van de schroeven weg vaag :P kan k denk ik beter niet doen...

Tja... wat kan k t beste doen? langs een winkel of kijken naar andere schroevendraaiers?
K heb geen idee wat het gaat kosten om hem te laten reparere, als dit al mogenlijk is...

[ Voor 50% gewijzigd door Spike_wolf op 14-03-2005 15:25 ]

Humankind… be both.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik denk dat hij de combinatie van oplader, gebruiken etc met water toch niet zo leuk vond. Je kunt hem natuurlijk nog proberen te drogen maar ik denk dat dat geen nut meer heeft nu.

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 14-03-2005 21:19 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:53

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hebbie voor de rest nog wel gescoord? ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
schnumi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:19:
Ik denk dat hij de combinatie van oplader, gebruiken etc met water toch niet zo leuk vond. Je kunt hem natuurlijk nog proberen te drogen maar ik denk dat dat geen nut meer heeft nu.
Ja zoiets vrees ik ook ja..
K heb hem nu toch helemaal open op de vensterbank liggen... laat hem daar wel een dag of 3 liggen, probeer het dan nog eens... en anders toch maar begraven ofzo :P
Jeroen_Tielen schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:24:
Hebbie voor de rest nog wel gescoord? ;)
Gescored heb ik wel ja :P dus mijn trouwe E700 is niet voor niks ten onder gegaan _/-\o_ :P

Humankind… be both.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
:D :D :D :D :D :D :D

K heb m'n telefoon nu een tijdje open gehad, en k heb hem net weer in elkaar geschroefd...
Beetje somber druk ik de aanknop ff in... scherm blijft zwart... k laat de knop los en wil hem dicht klappen... WACHT!! het scherm gaat aan!!! :D :D het samsung logo... "Plaats Sim Kaart".

Ik hem weer uit gezet en als een gek m'n simkaart uit m'n tijdelijke phone gehaald en erin gestoken...
Weer aangezet en hij doet het weer :D
Alleen nu is het contrast constant veel te licht en als ik de camera aan zet word het scherm weer helemaal wit.

Eerst hielp het als ik het scherm een beetje bewoog, dan schoot het contrast weer normaal of erger, en ook de camera sprong dan van wit naar redelijk normaal...

Maar nu zag ik net toen ik hem in elkaar schroefde dat het scherm aan de printplaat vast zit met een stukkie..euh.. plastic iets... :P
Dat loopt van de printplaat door het scharnier naar de printplaat waar het scherm aan hangt, dat stukkie 'flexiebel plastic ( :? )" bestaat uit een aantal laagjes zag ik net.
Die laagjes zaten een beetje los van elkaar.. zou het kunnen dat deze laagjes allemaal tegen elkaar moeten komen om goed contact te maken en de telefoon normaal te laten functioneren?

Klinkt logisch, aangezien als ik het scherm nu bijna helemaal dicht klap hij wel weer naar normaal overspringt..

Ik heb het idee dat als ik die laagjes aan elkaar vast maak (tegen elkaar druk op de een of andere manier) dat hij het wel weer (beter) doet.. of is dit allemaal onzin wat ik nou loop te lullen? :? :P

Uw mening graag voor ik hem nog verder sloop O-)

[edit]

Nou, aan gebrek aan posts en geduld :P heb ik hem weer opengeschroefd en ben nu wat aan t klooien.
Zo te zien is dat bevestigings stukje idd het probleem, k heb ff heel prfessorie's die laagjes tegen elkaar gedrukt (met 2 bankpasjes O-) ) terwijl ik de batterij tegen de contact punten hield en heb de phone (dus zonder achterkant) aangezet...

En zo te zien geeft hij dan wel gewoon beeld...

Dus k moet nu alleen maar een goede manier vinden om die laagjes bij elkaar te houden... een manier die verder dus niet schadelijk is voor de phone...

Tja.. dat gedeelte ben ik nog niet uit :P

[edit2]
K heb ff een paar pics geschoten:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/E700/thumb_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/E700/thumb_2.jpg

Het gaat dus om dat bruinige stukje.... jullie enig iedee hoe k dat slim bij elkaar kan houden??

[ Voor 28% gewijzigd door Spike_wolf op 16-03-2005 20:38 ]

Humankind… be both.

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gewoon plakband maar heel klein beetje anders komt het beetje klem te zitten. Ik heb dit zelf ook geprobeerd bij mijn S300

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:56
Een telefoon die in de wasmachine heeft gezeten? Nog hoop? :P

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
FlipFlink schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:27:
Gewoon plakband maar heel klein beetje anders komt het beetje klem te zitten. Ik heb dit zelf ook geprobeerd bij mijn S300
Tja, plakband wist ik niet zeker of dat niet ging smelten ofzo..
K heb t eerst met een stukkie gare geprobeerd (jaja, t idee van een vrouwelijke collega :P ):
Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/E700/thumb_3.jpg

Maar dat hielp zo goed als niks. :S

Heeft het plakband bij jouw S300 gewerkt??
SCIxX schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:30:
Een telefoon die in de wasmachine heeft gezeten? Nog hoop? :P
Hij heeft niet in de wasmachine gezeten.. maar is in een klein (artificial) meertje gevallen :P

Humankind… be both.

• SCIxX
Hij heeft niet in de wasmachine gezeten.. maar is in een klein (artificial) meertje gevallen :P
Die van mij wel.... :'( :D

[ Voor 61% gewijzigd door SCIxX op 16-03-2005 21:54 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
oh zo :P
Tja, deze werkt nu ook nog, dus wie weet.
Schroef hem open en laat hem 2 tot 3 dagen liggen... deed hier wonderen :D

Humankind… be both.

Verwijderd

Dus nou ga je over naar telfort? :+

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

offtopic:
Heb mijn K700i in het toilet laten vallen terwijl ik stond te pissen, en nee ik was niet dronken.... doet het nu nog steeds

Ik weet niet, is er in de buurt niet een klein, louche, *merendeels allochtoon* winkeltje waar je telefoons kan kopen / ruilen / flashen etc etc. Vaak hebben die nog wel schermpjes, covers etc. etc. liggen voor dit soort telefoons. Het is nl. niet echt een 'exotisch' toestel, dus onderdelen moeten er wel voor te vinden zijn. Want let maar op, als je het plakt en je zet hem weer in elkaar dan doet hij het weer niet goed. Beter lijkt mij een nieuwe schermpje erop zetten, en bij zo'n zaakje kan je die over het algemeen wel voor een paar €€€ op de kop tikken

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 13:54

SenZatioN

Improvise...

Mijn ervaring met dit soort gevalletjes waterschade is dat de meeste telefoons wel werken nadat de binnenzijde goed droog is gemaakt. Echter is dat werken vaak maar van tijdelijke aard, 9 van de 10 keer gaan de koperbanen toch nog oxideren en is de foon binnen een jaar toch nog kapot. Je hebt dus nog ff de tijd om een andere uit te gaan zoeken, als je een beetje mazzel hebt! ;)

My software never has bugs, it just develops random features...

• SCIxX
Mijn telefoon zat dus in de wasmachine, en hij ging zonet heel eventjes aan!! Ik laat hem nog ff lekker drogen op de verwarming (met handoek ertussen) misschien doet die het dalijk wel weer...

Verwijderd

Volgens mij kan je hem beter eerst met gedi(e?)stileerd water naspoelen.. anders misschien kalk-aanslag?

• SCIxX
Het bewijs dat ze goed tegen water kunnen, mijn mobiel heeft dus anderhalfuur in de draaiende wasmachine gezeten. Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven en heb hem ook niet opengeschroeft, alleen las ik dit topic en dacht toch ff proberen en heb hem alleen ff op de verwarming gelegt.

Vanachtond kon ik hem al heel eventjes aan drukkken... Vanmiddag kon ik hem opladen, daarna kon ik hem al aanzetten op het menu scherm: telefoon aan ja/nee, alleen deed de ja knop het nog niet, uurtje later deed de ja knop het weer, telefoon doet het weer, aangemeld bij vodafone en wel, alleen sommige knopjes werken nog niet, maar die zullen dalijk wel herstellen.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nou, k heb er net nog eens mee zitten klooien...
K heb hem nu wat verder onderzocht... de contacten van de camera en de schermen los gehaald van de printplaten en opnieuw bevestigd.. dit hielp allemaal niks...
K heb hem weer ff zonder shell aan gehad en verschillende dingen tegen elkaar gedrukt om te kijken of t hielp, mar dit leek allemaal niks te helpen, ook die 'plastice laagjes' van eerder hielpen niks deze keer, k had nu een wat betere opstelling :P en kon t makkelijker testen...
Maar dit hielp dus niet... wel viel me op dat zonder de buitenkant van het scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/E700/thumb_4.jpg

Het scherm continu te licht was, ook als ik het een stukje dicht deed... wanneer hij dus eerst wel goed werd... dus ik dacht al dat k hem nog verder gesloopt had :?

Ook de camera was in deze toestand helemaal zwart... als k hem aanzette, had k wel de menu balken, maar de camara zelf zech maar gaf een seconde of 5 een zwart scherm, waarna hij weer naar volledig wit overschoot en weer leuke nightvision foto's ging maken...

Maar k heb hem net weer in elkaar zitten... en als k hem nu weer een stukje dicht klap word t scherm WEL goed... k heb hem dus niet verder gesloopt.. maar zonder die bovenste shell blijft hij continu licht, en MET de buitenkant word hij wel normaal..
T lijkt er dus op dat hij toch iets tegenelkaar drukt als k hem dicht klap, maar op een andere plek dan ik eerst dacht..
Jullie een iedee wat het kan zijn toevallig?

Humankind… be both.

• SCIxX
Zou de batterij kunnen zijn?

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

ook heel appart, k steek de batterij er weer in, zet hem aan.....
Zegt ie "opladen" en dat balkje begint te lopen alsof ie aan t opladen is :? :P
Dat heeft een vriend van mij ook O-) dat is nieuw.. zelf oplaadbare telefoon :p (ook drank (ook water maar ook gooien met telefoon O-) )) Hij heeft hem ongeveer 2 weken helemaal opgeschroeft laten liggen en deed hij het weer normaal. op dat opladen na dan O-) ! maar dat heb je zelf ook geprobeert, miss dat je hem anders even kan laten nakijken bij de winkel waar je hem heb gekocht? of is dat een te duur geintje ?

No signature required.

• Nah!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 21:16
Nou ik heb dus precies het zelfde probleem...

Alle weergave varianten van het scherm heb ik ook voorbij zien komen, nadat deze in een docter pepper badje had rondgezwommen.
Ik heb die van mij ook open geschroefd, maar het is mij niet gelukt om er weer een normaal beeld uit te krijgen door de lagen van verbindingsstuk tegen elkaar aan te drukken. Terwijl ik de tel aan had heb ik er wat mee zitten rommelen, maar geen verandering te zien op de display…

Is het al iemand gelukt om wel een goed resultaat te krijgen?

Ik krijg het idee dat dit een hopeloze zaak is… Iemand interesse in 2 samsung accu’s voor de e700?

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nah! schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:42:
Nou ik heb dus precies het zelfde probleem...

Alle weergave varianten van het scherm heb ik ook voorbij zien komen, nadat deze in een docter pepper badje had rondgezwommen.
Ik heb die van mij ook open geschroefd, maar het is mij niet gelukt om er weer een normaal beeld uit te krijgen door de lagen van verbindingsstuk tegen elkaar aan te drukken. Terwijl ik de tel aan had heb ik er wat mee zitten rommelen, maar geen verandering te zien op de display…

Is het al iemand gelukt om wel een goed resultaat te krijgen?

Ik krijg het idee dat dit een hopeloze zaak is… Iemand interesse in 2 samsung accu’s voor de e700?
Neej ik heb er ook geen beter beeld meer uit kunnen kijgen :/
T lijkt er trouwens op dat het gebied waarin hij wel goed beeld geeft (half dichtgeklapt) steeds kleiner word :o
en ook als ik de camera aan zet op het externe scherm en ik beweeg t scherm een beetje open word het contrast daar ineens NightVision :o (dus donkergroen enzo :P )

Is toch best vervelend... zit er toch over te denken om een D500 te gaan kopen... :) maar is wel weer gelijk een boel centjes... geen abbo enzo.. is niks voor mij :P

Humankind… be both.

• Nah!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 21:16
Nou dan wordt het tijd om alles maar eens te gaan verkopen... Ik ga er verder geen tijd meer aan verspillen... En die D500 is wel erug ok! Helaas we erg duur ja... :/

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:07

iMars

Full time prutser

Hey, leuk topic ;)
Ik heb dus precies hetzelfde met mijn telefoon, alleen heeft mijn telefoon géén waterdoop gekregen.

Van de ene op de andere dag kon ik geen foto's meer maken. Precies dezelfde klachten. Zodra ik via het menu naar "foto maken" ging, werdt het beeld wit, en ook van die rare foto's.

Ik had al een vermoeden dat het om een los contactje ging, omdat als ik mijn telefoon voor de helft open deed, dan wel normale foto's kon maken.

Wat voor maat torx schroevendraaier heb je gebruikt? De kleinste die ik heb is maat 8, en die is net te groot.

edit: ik heb ook een E700

[ Voor 6% gewijzigd door iMars op 03-04-2005 18:32 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
webmail schreef op zondag 03 april 2005 @ 18:29:
Hey, leuk topic ;)
Ik heb dus precies hetzelfde met mijn telefoon, alleen heeft mijn telefoon géén waterdoop gekregen.

Van de ene op de andere dag kon ik geen foto's meer maken. Precies dezelfde klachten. Zodra ik via het menu naar "foto maken" ging, werdt het beeld wit, en ook van die rare foto's.

Ik had al een vermoeden dat het om een los contactje ging, omdat als ik mijn telefoon voor de helft open deed, dan wel normale foto's kon maken.

Wat voor maat torx schroevendraaier heb je gebruikt? De kleinste die ik heb is maat 8, en die is net te groot.

edit: ik heb ook een E700
K heb geen torx schroeven draaier gebruikt :D
K had ook niet van die kleine :P de kleinste die ik heb is ook 8 :P
Dus ik heb een hele kleine platte gebruikt.. maar dan ook ECHT een hele kleine B)

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/E700/thumb_5.jpg
kleinste die ik kon vinden :Y)

Hmmz... ik hoorde laatst dat een vriend van een klasgenoot van me dit ook had met z'n E700, en toen hij hem had opgestuurd ter reparatie kreeg ie hem gerepareerd terug (onder garantie) met als uitleg dat het een software fout was :?

Humankind… be both.

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:07

iMars

Full time prutser

Spike_wolf schreef op zondag 03 april 2005 @ 18:46:
[...]

K heb geen torx schroeven draaier gebruikt :D
K had ook niet van die kleine :P de kleinste die ik heb is ook 8 :P
Dus ik heb een hele kleine platte gebruikt.. maar dan ook ECHT een hele kleine B)

[afbeelding]
kleinste die ik kon vinden :Y)

Hmmz... ik hoorde laatst dat een vriend van een klasgenoot van me dit ook had met z'n E700, en toen hij hem had opgestuurd ter reparatie kreeg ie hem gerepareerd terug (onder garantie) met als uitleg dat het een software fout was :?
Hmmm :/

Ik heb nu geen witte scherm meer, ik krijg nu het oude te zien (wat je normaal ziet als het goed gaat), alleen met zwart beeld. Als ik een foto probeer te maken, loopt mijn telefoon vast 8)7

Na 5 seconden lijkt het alsof ie opnieuw opstart, daarna blijft de tijd staan, ipv scrollen wat ie normaal altijd doet... Als ik mij klep open en weer dicht doe, dan gaat de tijd wel scrollen...

Zou het misschien toch een software probleem zijn?
Telefoon is nu 16 mnd oud, en heb maar 1jr garantie. :(

Koop hier mijn P1 reader :)

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
webmail schreef op maandag 04 april 2005 @ 09:27:
[...]

Hmmm :/

Ik heb nu geen witte scherm meer, ik krijg nu het oude te zien (wat je normaal ziet als het goed gaat), alleen met zwart beeld. Als ik een foto probeer te maken, loopt mijn telefoon vast 8)7

Na 5 seconden lijkt het alsof ie opnieuw opstart, daarna blijft de tijd staan, ipv scrollen wat ie normaal altijd doet... Als ik mij klep open en weer dicht doe, dan gaat de tijd wel scrollen...

Zou het misschien toch een software probleem zijn?
Telefoon is nu 16 mnd oud, en heb maar 1jr garantie. :(
Dat heb ik idd de laatste tijd ook wel eens... dat zwarte schermmm...
lijkt er idd toch op dat de software brak is dan... :/
Misschien vanmiddag maar eens langs de Belcompany lopen dan...
Ff vragen wat die er over zeggen, en wat het eventueel zou kosten het te laten repareren.

Humankind… be both.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
GODVERDEGODVER!!!! :( :( :( :(

Is dat ding net op school gejat :( :(
Hij was dan wel aardig brak, maar hij deed het nog!!! en nu ben k m'n sim kaart ook kwijt!
Ding net nog geprobeerd te bellen, maar hij staat uit nu :(

Humankind… be both.

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:45

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Murphy ;)

Waarom? Omdat het kan!!

Pagina: 1