Toon posts:

[winxp] Fire-wire port erbij, geen PCI vrij.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al mijn sloten in de pc zitten vol en ik zou nog graag een firewire aansluiting in mijn pc willen hebben. Ik heb nog een pcmcia firekaart liggen en ik vroeg me af of er een adapter bestaat zodat ik mijn pcmcia firewirekaart in mijn pc kan gebruiken? Of is er nog een andere manier om ervoor te zorgen dat ik gebruik kan maken van een firewire aansluiting in mijn pc.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
:edit

niet goed gelezen

volgens mij zit er niets anders op dan een kaartje uit je pc te halen of een nieuw moederbord te kopen :P

[ Voor 84% gewijzigd door richard_kraal op 13-03-2005 21:35 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
mjah, je kan wel PCMCIA in je gewone PC gebruiken, er zijn adaptors voor, alleen moeten die weer in een PCI slot en dan ben je dus weer terug bij af ;)

Wat heb je allemaal in gebruik? Misschien kun je wat eruit laten of verplaatsen ofzo?

Verwijderd

Ik zou je concentreren op het feit dat je er een poort bij wil, en niet dat je die PC-MIA kaart over hebt. Daar heb je sowieso een PCI poort voor nodig.

Daarom titelchange en een move naar Overige Hardware

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:25

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Er zit geen firewire headertje op je mobo waar je een leuk bracketje op kunt prikken?

Hier stond een dode link.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mocht je een USB pci kaart hebben, kun je deze vervangen door een USB/Firewire combinatie kaart. O.a. Sweex heeft deze kaartjes.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Makkelijkste manier: eventuele geluidskaart vervangen door een exemplaar met FireWire :Y)
(werkt natuurlijk alleen als je je on board sound niet gebruikt ;) ) Anders zal er niet veel anders opzitten dan OF een van je PCI-kaarten er uit halen, OF een nieuw mobo met meer PI-sloten aanschaffen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

The_Eagle schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:24:
Makkelijkste manier: eventuele geluidskaart vervangen door een exemplaar met FireWire :Y)
(werkt natuurlijk alleen als je je on board sound niet gebruikt ;) ) Anders zal er niet veel anders opzitten dan OF een van je PCI-kaarten er uit halen, OF een nieuw mobo met meer PI-sloten aanschaffen
Inderdaad, je kunt een Audigy 2 kopen, daar zit gewoon firewire op, en dan heb je meteen mooi geluid :P
Pagina: 1