hoe veel baterijen..??

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
ik ga de logitech mouseman wheel cordless halen maar ik wou weten hoeveel baterijen ie vreet..?

hoeveel baterijen cordless logitech muizen vreten..?

greetz
Da JuaN

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ongeveer 2 AAA batterijen voor een half jaar, maar dan wel flink muizen hoor.

• dajuan
  • Laatst online: 17-08 20:56
iemand anders die nog een draadloze logitech muis heeft..?

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ja iemand die ik ken en die zegt ook ongeveer een half jaar.

Verwijderd

Was bij mij ook zo en ik speelde er vaak spelletjes mee dus het valt flink mee met het gebruik :)

Verwijderd

In de handleiding stond inderdaad geloof ik een half jaar, maar de ervaring van een vriend van mij was dat hij zeker 3 paar per jaar gebruikte.

Hij zit er dan ook denk ik gemiddeld 3 uur per dag achter, maar een gemiddelde tweaker zal ook wel zoiets halen.

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dan ben ik wel een bovenmaatse gebruiker. Langer dan 3 maanden houden mijn batterijen het ECHT niet vol.

• Martijn02
  • Laatst online: 20-08 16:18

Martijn02

/* No Comment */

Ik gebruik hem denk ik nog wel meer dan 3 uur per dag, maar ik gebruik ook ongeveer 2 a 3 paar batterijtjes per jaar. En dat is denk ik best aanvaardbaar. In mijn toetsenbord (ook draadloos van Logitech) zitten trouwens 2 AA batterijtjes, en die zitten er nu al een jaar in, en ze doen het nog steeds.

Martijn

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
bij mij vreet ie echt batterijen dat wil jeniet weten.... teveel! :(

Verwijderd

Ik zit gemiddeld aan zo'n 4x per jaar batterijen verwisselen.. Als je veel muist, gaan de batterijen zeker geen half jaar mee...das gelul :(

• Speedtracer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

Speedtracer

ondertitels? doen we niet aan.

ik heb dus ook een cordless mouse, maar ik zit nog steeds aan het beginnende paar battjes. Kep hum nog nie zolang, paar maanden, terwijl hij toch ongeveer per dag voor zeker 4 a 6 uur gebruikt wordt om te red alerten. Is toch aardig muis intensief. Is natuurlijk ook van toepassing hoe gevoelig die staat ingesteld. Of je nou veel moet bewegen of weinig. Maakt opden duur toch wel wat uit. Ook al is het maar weinig.

Verwijderd

Ik wil nog even opmerken dat de batterijen uitsluitend op zondag leegraken :(. Geen gein.

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Mensen, koop voor 15 piek 2 oplaadbare batterijen en met een beetje geluk heb je ook nog een lader waar ze inkunnen. Let wel op of de lader geschikt is voor NiMH batt. of NiCd (afhankelijk van welk type batt. je hebt) Heb ik ook, als ik merk dat de batt. leeg raken, in de lader die ze eerst ontlaadt en vervolgens weer helemaal volstampt. 1 x per maand laden en no problemo! Oplaadbare gaan dus wel korter mee

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

De truc is dat 'ie z'n zendvermogen aanpast naar de afstand van dat "ontvangstkastje". Dat zend waarschijnlijk ook gewoon, ik heb 'm namelijk nu dichtbij m'n muis liggen en ineens gaan m'n batterijen veel langer mee. Tip voor grootverbruikers dus, zorg dat ontvanger dichterbij ligt :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Ik heb die logitech cordless mouseman en moet ook ongeveer 3 keer per jaar batterijen vervangen. Maar daarvan heeft ie 4 maanden 9 uur per dag aangestaan (flikker op met standaard muizen ;))

Aan het begin had ik er nieuwe batterijen in gedaan en die deden het nog steeds aan het eind (wel Durasletjes ultra). Oftewel voor de kosten van batterijen hoef je het niet te laten (of koop oplaadbare).

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik heb die muis ook gehad, gebruik steeds die goede duracell batterijen (ultra) maar toch gaan ze errug snel op. Na 2 maanden zijn ze al weer leeg. Licht dit aan intensief gebruik ofzo? Ik ben maar overgegaan op de Optical Wheel Mouse (Quaked en UT't lekkerder *D )

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 20:15

Thorne

Forrester

Op maandag 08 januari 2001 23:30 schreef Tony Vroon het volgende:
De truc is dat 'ie z'n zendvermogen aanpast naar de afstand van dat "ontvangstkastje". Dat zend waarschijnlijk ook gewoon, ik heb 'm namelijk nu dichtbij m'n muis liggen en ineens gaan m'n batterijen veel langer mee. Tip voor grootverbruikers dus, zorg dat ontvanger dichterbij ligt :).
Aha! Dus dat was mijn probleem! Mijn kastje was achter mijn computer geflikkerd... ik dacht al, wordt een beetje gortig!

>specs<

Verwijderd

Ik heb beide logitechs,...
De mouseman doet bij mij 3 maanden met zn alcaline batts en de Cordless wheelmouse 3 a 4 maanden
Pagina: 1