Dell D600 + Rivatuner no go ?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ik probeer nu de nieuwste rivatuner(RC 15.4) op mijn dell D600 met een r9000 onboard.
Nu weet ik nog wel van vroeger dat je iets moest aanvinken bij een latop, voordat je de overklok opties krijgt te zien bij een laptop.

Ook kan ik me herinneren dat rivatuner bij de eerste keer laden zo'n balkje laat zien, echter doet hij al deze niet, waarbij hij dus enigsins aangeeft dat ie geen zin heeft om bij een laptop over te klokken :)
Ik heb net al bij [power user] als een gek lopen aanvinken, maar ik kom er niet uit welke settings ik moet doen, zodat dit progje ook laptops accepteerd.

Clockgen heeft helaas ook nog geen versie voor dit mobo, dus dat was al een tegenvaller voor de proc ;)

Hoe dan ook, ik wil deze kaart overklokken voor WoW, deze is de bottleneck helaas en een paar mhzjes verachten de pijn, ik sta ook open voor andere opties uietaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Niemand, dr is toch wel iemand die dit geprobeerd heeft, juist dit is DOC.

Ik zie in sommige oude posts dat mensen dit gedaan hebben, echter staat de oplossing dr nooit erbij helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mja.. een topic kicken binnen 3 uur is nou ook ni echt een goed iets :) Je mag na 24 uur je topic weer een keer kicken :)

Voortaan daar even op letten dus !

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ehh, hij kicked pas na 24 uur hoor, zie datum? ;)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Apen-nootjes schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:32:
Mja.. een topic kicken binnen 3 uur is nou ook ni echt een goed iets :) Je mag na 24 uur je topic weer een keer kicken :)

Voortaan daar even op letten dus !
Ik denk dat ik zo ondertussen ook wel de spelregels begrijp idd( 27 uur :P ), maar ik loop al ruim een jaartje langer mee dan jijzelf , dus ik zal het je niet kwalijk nemen ;)

Maargoed, mn topic staat nu weer hoog en ik ben nog niet veel wijzer geworden, ik ga die gasten van rivatuner zelf wel eens proberen te mailen.

[ Voor 14% gewijzigd door Apen-nootjes op 15-03-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 14:26
Heb een inspiron 5150 waar het gewoon werkt. Kan zijn dat ik coolbits2.reg van guru3d.com er nog overheen gezet heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Ik heb het gevonden, met de ATI overklok tool werkt het wel, echter zeurt deze wel dat de kaart niet supported is etc etc , maar men moet gewoon een aanvinken dat wanneer men de balk schuift, de overklok gelijk mee moet. Vervolgens dus het progje minimaliseren en gamen maar ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Carel op 15-03-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Omg... Mijn excuses :) Had alleen maar naar de tijd gekeken /me schaam *

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1