Toon posts:

[xp] opnieuw installeren lukt niet; heb een nieuwere versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde internet explorer uninstallen, via software, windows programma's verwijderen. IE uitgevinkt, volgende, maar toen stond ie er nog steeds op!
toen dacht ik; ik ga xp er gewoon opnieuw opzetten, cd erin, en toen vermeldde hij dat ik een nieuwere versie van xp heb, en het dus niet kan!

2 vragen;
- hoe verwijder je internet explorer?
- hoe kan ik xp eropnieuw opzetten?

( heb al gezocht, geen resultaat)

bedankt

Verwijderd

Internet Explorer is niet te verwijderen, alleen de shortcuts etc hiervan (IE is onderdeel van explorer zelf).

Verder gewoon Windows CD in je pc duwen, booten maar van die cd en hoppa daar gaan we dan (installeen op dezelfde partitie en eerst formateren) :Y)

Maar waarom is dit nodig dan :?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gewoon booten van CD en kijken wat er dan gebeurt. Als ie dan ngo blijft zeuren kun je de partitie formatteren of van te voren de winxp directory deleten (kan dus niet onder windows zelf, moet je ff wat anders op bedenken).

Verwijderd

Had je eerst soms XPhome erop zitten?

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:04:
ik wilde internet explorer uninstallen, via software, windows programma's verwijderen. IE uitgevinkt, volgende, maar toen stond ie er nog steeds op!
toen dacht ik; ik ga xp er gewoon opnieuw opzetten, cd erin, en toen vermeldde hij dat ik een nieuwere versie van xp heb, en het dus niet kan!

2 vragen;
- hoe verwijder je internet explorer?
- hoe kan ik xp eropnieuw opzetten?

( heb al gezocht, geen resultaat)

bedankt
Opnieuw opstarten en in het bios je cd rom als first device hebben staan...en gaan met die banaan ;) (had je ook via de search kunnen vinden btw)
edit:
Damn ik moet toch echt sneller reageren als ik een venster heb geopend :o

[ Voor 7% gewijzigd door Waypoint op 13-03-2005 19:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik wil IE eraf, gebruik alleen nog mozilla, maar blijkbaar kan ie er niet af.

booten vanaf cd-rom dan maar.

bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:14:
ik wil IE eraf, gebruik alleen nog mozilla, maar blijkbaar kan ie er niet af.

booten vanaf cd-rom dan maar.

bedankt
Je kunt Mozilla als standaard browser gebruiken, zodat hij IE niet meer gebruikt. Verwijderden gaat (helaas) niet.
Pagina: 1