Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GSM] Ericsson k700i talen toevoegen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vriend van me heeft zn ouders een k700i uit indonesie mee laten nemen, leuk telefoontje maar zoals verwacht geen nederlandse taal aanwezig. de telefoon beschikt nu over Indonesisch en Engels, helaas kan hij niet zo goed met deze talen overweg en er werd me dus gevragen of het mogenlijk is Nederlandse taal toe te voegen, dmv een datakabel misschien? of zitten de talen in een telefoon vastgebakken..
alvast bedankt :-)

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11 19:08
Heb je al op de firmware-update-site van SonyEricsson gekeken? Misschien staat daar meer?

Verwijderd

De taal zit er in gebakken en je moet even langs een SonyEricsson Service Point om dit te opnieuw te laten flashen. Verder gaan we hier ivm de policy niet in op het zelf flashen van je phone ;)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties :)
ik wil er niet te ver op dat flashen ingaan.
maar het is dus mogenlijk een gsm te flashen zodat de nederlandse taal wel beschikbaar is.
en daar heb ik dan alleen een datakabel voor nodig?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:24:
bedankt voor jullie reacties :)
ik wil er niet te ver op dat flashen ingaan.
maar het is dus mogenlijk een gsm te flashen zodat de nederlandse taal wel beschikbaar is.
en daar heb ik dan alleen een datakabel voor nodig?
Naast de datakabel natuurlijk ook de flash-file. Maar voor 15 euro geregeld bij een Service Point van SonyEricsson (weet je zeker dat het ook goed gaat want eenmaal fout gedaan is dikke pech).

Verwijderd

Topicstarter
ik wist niet zeker of het bij zon servicepoint mogenlijk was omdat de telefoon niet nederlands is :)
maar voor 15 euro is het zeker de moeite waard even naar eindhoven te rijden.
vriendelijk bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:38:
[...]

Naast de datakabel natuurlijk ook de flash-file. Maar voor 15 euro geregeld bij een Service Point van SonyEricsson (weet je zeker dat het ook goed gaat want eenmaal fout gedaan is dikke pech).
niet helemaal. Je kan em gewoon opnieuw flashen hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:58:
[...]

niet helemaal. Je kan em gewoon opnieuw flashen hoor.
Hoe bedoel je dat dan? Hij zal toch een flash-file moeten hebben waar de Nederlandse taal in zit gebakken?

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat hij bedoelt als het fout gaat je het gewoon kan overschrijven totdat het wel goed gaat
Pagina: 1