Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:10
Ik gebruik een Loox 420 PDA voor TomTom 3. werkt perfect, alleen het geluid is natuurlijk redelijk zacht, nu heeft mijn loox BT erop zitten, en heb ik ook een Nokia advanced BT carkit in mn auto.

Nu had ik al geprobeerd deze te pairen, en dat lukte opzich wel, alleen weet de pda verder niet hoe hij ermee moet omgaan.

is er een hack of iets dergelijks van tevinden die het geluid over de carkit kan sturen?
(aan die carkit hangt weer een mutebox, dus ik heb het geluid nog mooi over mn speakers)

(via GoT of Google had ik ook al gezocht, maar kwam op niks uit, wel op veel reclame voor bt carkits)

Join the club

• Powermage
Schopje, niemand die hier een hack oid voor weet?

Join the club

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

De meeste mensen refereren naar dat soort 'hacks' als drivers :)
je moet zoeken naar een of andere audio gateway driver voor je pda.

• Powermage
Waarom ik het een hack noem is omdat ik in een ander topic een soort gelijk iets vond, en daar werd het een hack (registry hack om precies te zijn) genoemd.

Maar via Audio Gateway pocket pc ben ik al een stuk verder op google, mocht ik wat vinden post ik het natuurlijk hier :)

Join the club

• Powermage
Okey, ik had dus wat dingen gevonden, en volgens een ander forum moest de volgende Reghack het voor mekaar krijgen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
get yourself a registry-editor and change the following values:

1. in the key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Widcomm\BtConfig\Services\0005
\enabled: change value to 1

2. in the key HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\WaveDev\Dll: change 
value from wavedev.dll to BtCeIf.dll

3. Enable Audio Gateway service in the Bluetooth setting.

4. put your headset into discoverable modus and add it through the 
Bluetooth connection manager.

That should do the trick.

Ik heb nu idd Audio Gateway bij mn instellingen staan, en die kan ik ook aanzetten, alleen weet mn pda daarna nog steeds niet wat hij met mn carkit moet doen.

Iemand nog een idee wat ik fout doe, of nogmeer nodig heb???

Join the club