ik draai al een tijd vnc op mn eigen pc, vooral makkelijk als ik op de universiteit ofzo zit..
maar sinds een re-install vorige week kan ik niet meer inloggen op mn pc.
ik kan wel vanaf mn laptop binnen mn eigen netwerk pingen naar mn pc, maar als ik verbinding probeer te maken met vnc krijg ik de volgende error:
iemand die een idee heeft wat hier t probleem kan zijn en hoe ik t op kan lossen !?
maar sinds een re-install vorige week kan ik niet meer inloggen op mn pc.
ik kan wel vanaf mn laptop binnen mn eigen netwerk pingen naar mn pc, maar als ik verbinding probeer te maken met vnc krijg ik de volgende error:
ik heb al gekeken in de faq, daar staat hetvolgende:the connection closed unexpectedly
do you wish to attempt to reconnect to 192.168.1.25?
de firewall heb ik al uitgezet, en vnc server is niet gecrasht, dus opties 1 en 3 zijn t niet, optie 2 lijkt me ook sterk, omdat ik gewoon t wachtwoord heb ingesteld etc...Possible reasons for VNC Viewer showing this error message include:
* A firewall blocking the connection by explicitly closing it.
* VNC Server's security is not properly configured.
Ensure that you have selected an authentication method, set a password if required, and generated secure keys for the server if required.
* VNC Server is crashing for some reason.
If this is the case, then the VNC Server Service will no longer be "running" on the server machine.
iemand die een idee heeft wat hier t probleem kan zijn en hoe ik t op kan lossen !?
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."