Toon posts:

catridges bij nieuwe HP-printer geheel gevuld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik overweeg de aanschaf van een All-in-one-printer HP-PSC 1219. Kost slechts 89 euro. Er zit een zwart-wit en een kleuren cartridge bij en een setje nieuwe cartiridges voor mijn Epson kost ongeveer hetzelde, bovendien kan ik niet scannen met die Epson. Nu vraag ik me af of HP wel geheel gevulde cartridges meelevert bij zijn nieuwe printers, anders gaat mijn rekensommetje niet op....Iemand daar ervaring mee?

groetjes

Eric

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij nieuwe printers wordt nooit een volledig gevulde cartridge geleverd (en waarschijnlijk is het enkel een zwart die je erbij krijgt en niet een zwart-wit :P)

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02 15:01

MrDry

Desperados!

Vast niet...over het algemeen speciale cartridges....met de helft vam de inhoud!

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

Ik heb de hp psc 2115 en met de bijgeleverde cartridges heb ik bijna 2 jaar gedaan! Ik moet zeggen dat ik, voor mijn doen, best veel heb geprint. Ik heb best veel pakken papier voorbij zien schieten, maar daarbij heb ik bijna alles, ik denk 90% op 'Snel concept' geprint. Hij verbruikt dan echt nauwelijks inkt imho.

Voor 89 euro zou ik het niet laten, nieuwe set cardridges (kleur + zw) kosten origineel een euro of 55.

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:15

Tomatoman

Fulltime prutser

Linksom of rechtsom betaal je natuurlijk toch aan HP. De goedkoopste printers worden soms zelfs met verlies verkocht, omdat het geld dan met dure cartridges wordt terugverdiend. Het hangt helemaal van de hoeveelheid drukwerk af wat voor jou het verstandigst is. Meestal zijn de goedkoopste printers (zowel bij HP als bij andere merken) alleen interessant als je bijna nooit wat print. Voor die goedkope printers zijn de cartridges namelijk relatief duur (er zit heel weinig inkt in). Duurdere printers gebruiken cartridges die ongeveer even duur zijn als die van goedkope printers, alleen zit er meer inkt in.

Een goede grap mag vrienden kosten.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:18

E-Vix

Nu met sneeuw!

De cartridge die bij die all in one zit is "helemaal" gevuld. Echter is "helemaal" gevuld voor het type cartridge voor die printer maar 9 ml uit mijn hoofd.
Ik zou je aanraden om een paar tientjes meer neer te leggen en een model te nemen dat wel de volwaardigge cartridges gebruikt. De cartridges van de goedkope modellen zijn even duur als die van de duurdere modellen, alleen zit er maar de helft aan inkt in wat de cartridges dus feitenlijk 2x zo duur maakt ook al zie je dat in de winkel niet aan de prijs. Kijk even in de winkel vanaf welk model de all-in-one de 56(zwart) en 57(kleur) cartridge gebruikt van HP, en ga dan voor die all-in-one. Het verschil in prijs heb je er met 1x nieuwe cartridges kopen al uit.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:35
Meegeleverd met de 121x series is de HP 26 en 27 patronen, terwijl de printer ook 56, 57, 58 slikt: de grote varianten. Je krijgt dus compleet gevulde goedkope kutpatroontjes meegeleverd die je later kunt vervangen door de goedkope patronen, maar ook de duurdere 19ml patronen.

Overigens zou ik eerder een Canon All-in-one overwegen: dat inktsysteem van die gasten is zo simpel dat je alternatieve inktsoorten goedkoper kunt aanschaffen dan dat je het zelf kunt bijvullen. Een vulling voor een Canon pixma printer kost je 2 euro, een alternatief patroon voor de PSC 1xxx en 2xxx is er nog niet eens.

Verwijderd

_JGC_ schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:50:
Meegeleverd met de 121x series is de HP 26 en 27 patronen, terwijl de printer ook 56, 57, 58 slikt: de grote varianten. Je krijgt dus compleet gevulde goedkope kutpatroontjes meegeleverd die je later kunt vervangen door de goedkope patronen, maar ook de duurdere 19ml patronen.

Overigens zou ik eerder een Canon All-in-one overwegen: dat inktsysteem van die gasten is zo simpel dat je alternatieve inktsoorten goedkoper kunt aanschaffen dan dat je het zelf kunt bijvullen. Een vulling voor een Canon pixma printer kost je 2 euro, een alternatief patroon voor de PSC 1xxx en 2xxx is er nog niet eens.
voor die series printers zijn alternatieven te verkrijgen. ik heb zelf zo`n ding staan en heb de nep 56 en nep 57 derin zitten en die gaan al een heel eind mee _/-\o_ rondje inkt zit bij 123inkt.nl op zijn 40 euro en dan heb ectra grote cardrige`s. :9

Verwijderd

Heb een 1315 gekocht. De cartridge zijn minder gevuld dan normaal . er zit in de
kleur 8ml en zwart is 10ml. Dus dat is nog niet de helft van de 57+58 cartridge"s
Die aanbevolen worden! Toch is het een goede aankoop voor die prijs.
joopata

Verwijderd

Ik ga deze printer mischien ook aanschaffen. Ik heb niet zo'n zin om elke pc winkel te gaan afshopppen voor de ideale printer, dus ik pak deze gewoon mee.

Mijn HP Deskjet 520 is een keer aan vervanging toe na >10 jaar... ik wil ook wel eens iets in kleur uitprinten. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:06:
Heb een 1315 gekocht. De cartridge zijn minder gevuld dan normaal . er zit in de
kleur 8ml en zwart is 10ml. Dus dat is nog niet de helft van de 57+58 cartridge"s
Die aanbevolen worden! Toch is het een goede aankoop voor die prijs.
joopata
hoe lang denk jij dat deze cardridges meegaan? (qua aantal printjes, normaal gebruik)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:35
200 velletjes en dan mag je naar de winkel, is iig je zwarte patroon op. Paar foto'tjes en je kleur is ook op. Let wel dat HP printers kleureninkt door de zwarte inkt mengen om ervoor te zorgen dat mensen die alleen zwart printen ook zo nu en dan eens om een kleurenpatroon naar de winkel gaan (zwart met de helft van de bedoelde kleuren erdoor gemengd wordt een vieze kleur die onwenselijk is)

Verwijderd

_JGC_ schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:59:
200 velletjes en dan mag je naar de winkel, is iig je zwarte patroon op. Paar foto'tjes en je kleur is ook op. Let wel dat HP printers kleureninkt door de zwarte inkt mengen om ervoor te zorgen dat mensen die alleen zwart printen ook zo nu en dan eens om een kleurenpatroon naar de winkel gaan (zwart met de helft van de bedoelde kleuren erdoor gemengd wordt een vieze kleur die onwenselijk is)
gezellige mensen van HP :X
Pagina: 1