Ik krijg het maar niet voor mekaar om de gui van de mplayerplug-in aan te krijgen
. Gebruik versie 2.80 van mplayerplug-in, laatste Firefox (1.0.1 (Debian package 1.0.1-2)) en laatste versie van Mplayer (MPlayer 1.0pre6-3.3.5). Tijdens het compilen heb ik de regel volgende regel gebruikt:
De plug-in zelf werkt perfect, alleen geen gui (ik zie overigens wel een zwarte balk onderin de filmpjes waar dus blijkbaar de knoppen horen te zitten). In de source van de plug-in staat een directory met desbetreffende gui knoppen.
In /etc/mplayerplug-in.conf heb ik het regeltje "use-gui=yes" toegevoegd
Na menig google en zoek werk op dit forum, gooi ik nu mijn hoop bij jullie. Als er nog dingen zijn die jullie moeten weten, dan meld het maar even
code:
1
| ./configure --enable-x --with-gecko-sdk={path to gecko sdk} |
De plug-in zelf werkt perfect, alleen geen gui (ik zie overigens wel een zwarte balk onderin de filmpjes waar dus blijkbaar de knoppen horen te zitten). In de source van de plug-in staat een directory met desbetreffende gui knoppen.
code:
Echter geen idee waar ik die bestanden evtw moet plaatsen.1
2
3
4
5
6
| /mplayerplug-in# ls pixmaps/ ff_down_small.xpm logo.png play_up_small.xpm rew_down_small.xpm ff_up_small.xpm logo.xpm progress_fill.xpm rew_up_small.xpm fs_down_small.xpm pause_down_small.xpm progress_left.xpm stop_down_small.xpm fs_up_small.xpm pause_up_small.xpm progress_middle.xpm stop_up_small.xpm gtk_logo.h play_down_small.xpm progress_right.xpm |
In /etc/mplayerplug-in.conf heb ik het regeltje "use-gui=yes" toegevoegd
code:
Dat zou de gui in moeten schakelen. Alleen die .xpm bestanden moeten nog ergens heen 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| #debug=0 #logfile=$HOME/mpp.log vo=xv ao=alsa #download=1 #dload-dir=$HOME/tmp keep-download=0 noembed=0 cachesize=512 use-mimetypes=0 enable-real=1 enable-wm=1 enable-qt=1 enable-mpeg=1 enable-ogg=1 enable-smil=1 qt-speed=high rtsp-use-tcp=0 nomediacache=0 framedrop=0 autosync=1 mc=1 black-background=0 user-agent=NSPlayer use-gui=yes |
Na menig google en zoek werk op dit forum, gooi ik nu mijn hoop bij jullie. Als er nog dingen zijn die jullie moeten weten, dan meld het maar even
jB