Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik heb het volgende probleem.

Ik heb wereld wijd meer dan 1000 mensen die 1 telefoon gesprek zouden moeten doen.

-Dit gesprek dient digitaal te worden op genomen.
- Ik ben op zoek naar een ZEER eenvoudige oplossing
-Iedereen heeft PC en internet.

Mocht de telefoon aan een pc aangesloten moeten worden , HOE doe ik dit dan...

Een stap verder zou er een mogelijkheid moeten zijn om via een web interface te bellen en de gesprekken direct online te plaatsen, ook tips hieromtrend zijn meer dan welkom

Bedankt alvast

Verwijderd

Volgens de wetgeving mag je een gesprek alleen opnemen als beide partijen daarmee acoord gaan. Vergeet dit niet!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe zit dat wereldwijd dan? Lijkt me stug dat die wet overal ter wereld zo is.

Daarnaast is het volgens mij zo dat een van de partijen moet weten dat het op wordt genomen.

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 13-03-2005 16:27 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Geziene het feit dat er waarschijnlijk ook wel nederlanders tussen zitten, en de opneem-unit in nederland staat, denk ik dat hoe dan ook er mee te maken heeft :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 16:16:
Volgens de wetgeving mag je een gesprek alleen opnemen als beide partijen daarmee acoord gaan. Vergeet dit niet!
ik ben benieuwd welke wet dat is dan :)

je moet zorgen dat het geen afluisteren wordt, maw één van de gesprekspartners moet op de hoogte zijn.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 16:16:
Niet waar.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kijk eens bij [search=telefoongesprek opnemen] om uit te vinden hoe je telefoongesprekken kan opnemen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Je moet je vooral afvragen om welke reden iets opgenomen moet worden. Als het gaat om compliancy of andere, juridische redenen zul je een gespreksrecorder moeten hebben die versleuteld wegschrijft, anders blijft er van je bewijs nix heel in de rechtszaal.

Vandaag geen signature

Pagina: 1