Toon posts:

Alternatief voor Netlimiter

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Net Limiter geeft bij mij de foutmelding dat ik Net Limiter eerst moet de-installeren maar dat heb ik al gedaan. Heeft iemand nog een idee voor een goed programma die mijn uploadsnelheid kan beperken ?

Ik gebruik DC++ en ik kan niet eens normaal meer downloaden

Alvast bedankt

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:19
NetPeeker is wel een goed alternatief vind ik;
http://www.net-peeker.com/

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; hier kunnen we niet veel mee natuurlijk? Wat is de preciese foutmelding die je krijgt binnen Netlimiter; wellicht is dat eenvoudig op te lossen door wat files of registry entries weg te gooien? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Lijkt me verstandig om eerst te kijken of je alle achtergelaten sporen kan verwijderen. Iets anders eroverheen gooien maakt er waarschijnlijk alleen een groter probleem van.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb NetLimiter al uit het registry gegooid nadat ik het netjes via de uninstal van me PC had verwijderd.

Dit programma werkt erg goed en binnenkort toch nieuwe windows install

Verwijderd

bcdc++ geeft je o.m. de mogelijkheid je bandbreedte over z'n geheel te reguleren. Het is open source net als dc++. ff googlen.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 16:49:
bcdc++ geeft je o.m. de mogelijkheid je bandbreedte over z'n geheel te reguleren. Het is open source net als dc++. ff googlen.
Alleen de meeste hubs gooien je er dan uit, dus erg veel schiet je er niet mee op...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Alternatieven staan er denk ik wel genoeg in de SA FAQ: overig / FAQ - Network Troubleshooting
Een FAQ heet niet voor niets een FAQ ;)

Netlimiter: kijk met filemon en vooral ook regmon (of een van de alternatieven uit SA FAQ: overig )waar de installer precies kijkt om te zien of er al een versie is geinstalleerd. Dan moet je kunnen ontdekken waar het spaak loopt.

edit:
Omdat je antwoorden grotendeels in de FAQ staan, en omdat je nog steeds geen pecieze meldingen etc gaf zodat we weinig extra's kunnen zeggen, kan dit topic wle op slot ook. Check een volgende keer dus eerst de FAQ even :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2005 17:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.