Toon posts:

Grafishe LCD!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen even naar antratek gebeld of ze 'n
Seetron SGX-120L op vooraad hadden, nou die was er en ik mocht 'm nog opkomen halen ook van die vriendelijke mevrouw (Whoha! die was me toch een partij vrolijk op de vroege maandag morgen!) Ik vanmiddag even naar cappelle aan de ijsel gereden, paar keer verdwaald maar 't toch gevonden (de route beschrijving klopte precies ik heb alleen 't richtings gevoel van 'n dooie kat) waar ik
(denk ik) van de zelfde vrolijke mevrouw m'n display kreeg, nou is dat nog es service vandaag besteld, vandaag in huis! en nog vrolijk op maandag morgen ook!

okay ik met m'n doosje naar huis, even seriele kabel in elkaar gesoldeerd aangesloten, en .... IN 1X WERKEN!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.betuwe.net/~bcs/got.jpg

edit:
plaatje aangepast, bedankt alchemy!

--Ray

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 17:54

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

in hoeverre werken die windows clients voor vershillende schermen al met een grafisch display

en ik wil fotooosss :):)

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
FOTO :?

(/edit)
Iemand was me weer voor
(edit)

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Verwijderd

Hmm op 1 of andere manier word het plaatje nie geladen vanaf dds :)

Hier de pic

Afbeeldingslocatie: http://www.betuwe.net/~bcs/got.jpg

Erg nice :)

Verwijderd

GEINIG!!! :) wa kost da?

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
en met welke software stuur je dat aan?

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Verwijderd

wat phat!!!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
kost 275 ex, en dan nog wat voor 'n serieel kabeltje ding kost 15 piek ofzo in de winkel?

Plaatje is nu aangestuurd met software die er bij zit kan je bmp'tjes naar dat ding sturen, hoe 't zit met ondersteuning door bestaande lcd programma's weet ik niet, maar als 't er niet is dan maaken we 't gewoon zelf ;)

--Ray
Pagina: 1