JBL GTO526 Specs

Pagina: 1
Acties:

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Topicstarter
Kan iemand mij helpen bij het vinden van specificaties van de JBL GTO526 speakers, JBL wil deze denk ik graag geheim houden want er is niks over te vinden.

Ik heb deze nodig om een kistje te maken. Het wordt mijn eerste box die ik zelf ga bouwen.
Ik heb het programma WinISD beta om boxen mee te ontwerpen, maar ik vraag me af of dit niet een beetje overkill is, en dat je ook gewoon op de gok een inhoud kan bedenken ?

Dus mijn vraag is eigenlijk, of iemand deze specs heeft, of dat iemand kan zeggen hoe groot de boxen ongeveer moeten worden.

Signature unavailable

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Mr GAmba schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:35:
Kan iemand mij helpen bij het vinden van specificaties van de JBL GTO526 speakers, JBL wil deze denk ik graag geheim houden want er is niks over te vinden. .
http://www.jbl.com/car/pr...od=GTO526&ser=GTS&cat=MEL

Edit, op de gok, litertje of 10 gesloten en afkappen onder de 50-60Hz.

[ Voor 11% gewijzigd door teacher op 13-03-2005 15:39 ]

Wise enough to play the fool

• Mr GAmba

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Topicstarter
Dat zijn dus de enigste specs die ik kan vinden, deze staan ook in de handleiding die erbij zit. Maar met dat kistje dat jij omschrijft krijg je neem ik aan wel beter geluid dan een kofferbak van bijna 1 kuub ?? :P

Signature unavailable

• Mr GAmba

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Topicstarter
Nog ff een kick,

Hoe kan je zoeits ongeveer berekenen ? Of doe jij dit gewoon op je gevoel/uit ervaring teacher ?

Signature unavailable

Verwijderd

Zijn ze niet free-air? Dwz, geen kast benodigd?

Verwijderd

Mr GAmba schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:33:
Nog ff een kick,

Hoe kan je zoeits ongeveer berekenen ? Of doe jij dit gewoon op je gevoel/uit ervaring teacher ?
download WINisd das een prog om uit tevogelen na het invoeren van de specs van je unit, hoe groot die kast moet zijn.

>>>>>>>>> JEZUS wat ben ik toch een oetlul zeg :*) 8) :+ :D <<<<<<<<

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 23:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:14:
[...]

download WINisd das een prog om uit tevogelen na het invoeren van de specs van je unit, hoe groot die kast moet zijn.
lees de startpost eens.... }:O ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:52:
Zijn ze niet free-air? Dwz, geen kast benodigd?
Wat ik uit de gebruiksaanwijzing haal op i-net zijn deze bedoeld voor in een autodeur. Dwz dat ze er in principe vanuit gaan dat de "kast" waarin de speaker zich bevindt gesloten is/moet zijn. Als je deze dus monteert in de kofferbak klinkt 't waarschijnlijk nergens naar en bereikt ie binnen no-time z'n x-max. Had een vriend van mij ook met van die xplods van sony. Dus als je ze in je hoedeplank wil hebben moet je inderdaad ff 2 kistjes eromheen timmeren... hoeven niet echt groot te zijn. Litertje of 10 is inderdaad (waarschijnlijk) meer dan genoeg!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 21:15 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Mr GAmba schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:33:
Nog ff een kick,

Dat laatste vooral. :)

Wise enough to play the fool

• Mr GAmba

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Topicstarter
Ow natuurlijk, een deur zal nooit een veel grotere inhoud hebben dan 10 liter ;).

Signature unavailable

Pagina: 1