Ok beste DPC'ers het is de laatste tijd een komen en gaan binnen de crew en het leek ons een goed idee even een apart topic te openen om jullie op de hoogte te houden.
Op dit moment hebben we helaas veel vertrekkende mensen. Zoals al bekend was heb ik mijn functie neergelegd en zal dat per 31 maart ingaan.
Verder zullen ook Redvox en Marcelloz hun functie neerleggen als respectievelijk hoofden projectvertegenwoordigers en statsbouwers.
En om het lijstje compleet te maken heeft Mobster aangegeven dat zijn agenda het helaas niet meer toelaat op vaste basis jullie te kunnen voorzien van stats.
Dit betekend dus het volgende:
Intern:
1. Er komt een nieuw hoofd statsposters, dit zal zoals bekend Kuuke zijn
2. Er kom een nieuwe hoofd projectvertegenwoordiger dit wordt Stephan202
3. Er moet uit de groep statsbouwers een nieuw hoofd komen (opgaves lopen)
4. Ik zal worden opgevolgd door iisschots als woordvoerder
En er zulllen vacatures komen voor:
1. een nieuwe SETI projectvertegenwoordiger
2. een nieuw algemeen crew member
3. een nieuwe statsposter
We zullen dit in de loop van deze week in de vorm van een of meer vacatures gieten waarna er weer een poll zal volgen op de welbekende manier.
Tot zover even de update
Op dit moment hebben we helaas veel vertrekkende mensen. Zoals al bekend was heb ik mijn functie neergelegd en zal dat per 31 maart ingaan.
Verder zullen ook Redvox en Marcelloz hun functie neerleggen als respectievelijk hoofden projectvertegenwoordigers en statsbouwers.
En om het lijstje compleet te maken heeft Mobster aangegeven dat zijn agenda het helaas niet meer toelaat op vaste basis jullie te kunnen voorzien van stats.
Dit betekend dus het volgende:
Intern:
1. Er komt een nieuw hoofd statsposters, dit zal zoals bekend Kuuke zijn
2. Er kom een nieuwe hoofd projectvertegenwoordiger dit wordt Stephan202
3. Er moet uit de groep statsbouwers een nieuw hoofd komen (opgaves lopen)
4. Ik zal worden opgevolgd door iisschots als woordvoerder
En er zulllen vacatures komen voor:
1. een nieuwe SETI projectvertegenwoordiger
2. een nieuw algemeen crew member
3. een nieuwe statsposter
We zullen dit in de loop van deze week in de vorm van een of meer vacatures gieten waarna er weer een poll zal volgen op de welbekende manier.
Tot zover even de update
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME