Omdat het vanuit CSS onmogelijk is om de browse knop van een file-input control te stylen, en de standaardwaarden nogal lelijk zijn, heb ik bedacht om het hele file-control te verbergen (met position: absolute en waarden die buiten het scherm vallen), en een nep-file control te maken wat de waardes kopieert van het echte control.
Het lukt me echter niet om een klik op de browse knop te simuleren. Hier is de code in kwestie:
Ik krijg geen javascript fouten, maar er gebeurt niets. Ik heb ook al het volgende geprobeerd:
- nzb_file_form.nzb_file.click(); (doet ook niets)
- this.form.nzb_file.click(); (this.form heeft geen properties)
Oh ja, ik gebruik Firefox. De bedoeling is dat het gaat werken op alle standard-compliance browsers (dus eigenlijk alles behalve Interweb Exploder, maar daar werkt het toch al niet mee omdat IE geen javascript ondersteunt).
Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
Het lukt me echter niet om een klik op de browse knop te simuleren. Hier is de code in kwestie:
code:
1
2
3
4
5
| <label for="nzb_file">Local nzb file</label><br>
<form name="nzb_file_form" id="nzb_file_form" enctype="multipart/form-data" target="upload_frame" method="post">
<input type="file" name="nzb_file" id="nzb_file">
<span class="link" onclick="document.nzb_file_form.nzb_file.click();">Browse</span>
</form> |
Ik krijg geen javascript fouten, maar er gebeurt niets. Ik heb ook al het volgende geprobeerd:
- nzb_file_form.nzb_file.click(); (doet ook niets)
- this.form.nzb_file.click(); (this.form heeft geen properties)
Oh ja, ik gebruik Firefox. De bedoeling is dat het gaat werken op alle standard-compliance browsers (dus eigenlijk alles behalve Interweb Exploder, maar daar werkt het toch al niet mee omdat IE geen javascript ondersteunt).
Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?