Na verschillende WHILE statement codes geprobeerd te hebben, hier gelezen te hebben, lukt het mij als nog niet te krijgen wat ik wil.
In de SQL statement wordt gekeken naar WHERE b.room = $knop. Deze variable wordt gehaalt uit flash. Als het kamer nummer dus bijvoorbeeld 2.22 is, vind de statement 3 personen die zich in deze kamer bevinden. Nu laat mijn code dus maar 1 van de 3 mensen zien. Mijn idee is dus dat ik een WHILE statement moet gebruiken, maar deze funcioneerd niet, of in zover, hij laat nog steeds 1 gebruiker zien. Zie code.
Ik heb de volgende code:
Wie kan mij helpen?
In de SQL statement wordt gekeken naar WHERE b.room = $knop. Deze variable wordt gehaalt uit flash. Als het kamer nummer dus bijvoorbeeld 2.22 is, vind de statement 3 personen die zich in deze kamer bevinden. Nu laat mijn code dus maar 1 van de 3 mensen zien. Mijn idee is dus dat ik een WHILE statement moet gebruiken, maar deze funcioneerd niet, of in zover, hij laat nog steeds 1 gebruiker zien. Zie code.
Ik heb de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| $sql=mysql_query("SELECT a.name, a.email, a.phone, a.locid, a.dep_id, b.room, c.department FROM clients a INNER JOIN locatie b, department c ON a.locid=b.locid AND a.dep_id=c.dep_id WHERE b.room = $knop ORDER BY client_id ASC LIMIT $begin,1") or die("&dataloaded=0&error=Can't fetch clients results! Check the database"); if (mysql_num_rows($sql)=="1") while ($row=mysql_fetch_array($sql)) { $name=$row['name']; $email=$row['email']; $phone=$row['phone']; $locid=$row['locid']; $room=$row['room']; $department=$row['department']; $totalentries=mysql_num_rows($totalentries); echo"&dataloaded=1&start=$start&name=$name&email=$email&phone=$phone&locid=$locid&room=$room&department=$department&totalentries=$totalentries"; } else { echo"&start=0"; echo"&name=No records found"; echo"&email=No records found"; echo"&phone=No records found"; echo"&locid=No records found"; echo"&room=No records found"; echo"&department=No records found"; echo"&totalentries=0"; echo"&dataloaded=1"; } ?> |
Wie kan mij helpen?