Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.
echt helemaal niemand?
Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.
Volgens mij is die Spook software er nog niet. Spyware voor de telefoon ook nog niet, dus volgens mij kun je rustig gewoon dat aan laten staan.
Volgens jou niet...
maar de rekening die hij aan het eind van de maand zal ontvangen zegt wel anders 
Op google is alleen te vinden dat je moet betalen voor de data die je verstuurt.. Maja je hebt wel gelijk, ik zou ook zo'n gevoel hebben. Als je pc aanstaat met netwerkkabel erin maar je zit niet achter internet dan kan ie alsnog het een en ander doen..
Is er geen mogelijkheid om het uit te doen dan?? Want dat lijkt me toch enige oplossing?
Op google is alleen te vinden dat je moet betalen voor de data die je verstuurt.. Maja je hebt wel gelijk, ik zou ook zo'n gevoel hebben. Als je pc aanstaat met netwerkkabel erin maar je zit niet achter internet dan kan ie alsnog het een en ander doen..
Is er geen mogelijkheid om het uit te doen dan?? Want dat lijkt me toch enige oplossing?
Jazeker is die optie er. Maar het is gewoon erg handig als je meteen je mail binnen krijgt. Of althans, de regel met het onderwerp en de afzender. E-mail met bijlage van 2 mb komt natuurlijk niet binnenKijoki schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:16:
.
En natuurlijk, ik kan gewoon offline blijven, en zo nu en dan verbinding maken, en kijken of ik mail heb. Maar het is gewoon handig als je direct alles binnen krijgt.
Deze vraag heb ik ook al gesteld bij de primafoon waar ik de telefoon + abbo heb gekocht, maar die hadden er ook nog geen ervaring mee. Terwijl er toch vast wel meer mensen hier gebruik van maken. Voor mensen die veel onderweg zijn is zoiets toch ideaal.
Is mij net iets te duur. Als ik nou een werkgever had die dat betaalde... zou leuk zijn. Heb nu een abbo van € 35,-- in de maand, en dat is wel genoeg.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:34:
Je kunt toch voor 75 euro per maand onbeperkt online zijn met kpn of vodafone?
Bij mijn weten zit je met je GPRS telefoon achter een NAT router van je provider. Je GSM is dus niet rechtstreeks te benaderen vanaf het internet. Alleen binnen het segment waarop je provider je heeft gezet (als je al het ip-adres weet).
Dat iemand zomaar data naar je zal sturen zal dus niet zo snel gebeuren.
Je e-mail ophalen dat start je zelf. Dit wordt niet vanuit het netwerk gepushed.
Het enige wat je geld kan gaan kosten is als iemand je veel e-mail stuurt en je die ophaalt.
Groeten.
Dat iemand zomaar data naar je zal sturen zal dus niet zo snel gebeuren.
Je e-mail ophalen dat start je zelf. Dit wordt niet vanuit het netwerk gepushed.
Het enige wat je geld kan gaan kosten is als iemand je veel e-mail stuurt en je die ophaalt.
Groeten.
Met de Blackberry is dit wel gratis. DMV push mail systeem..cryhtorchild schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:43:
[...]
Is mij net iets te duur. Als ik nou een werkgever had die dat betaalde... zou leuk zijn. Heb nu een abbo van € 35,-- in de maand, en dat is wel genoeg.
Verwijderd
Het grootste probleem is denk ik dat je email programma automatisch checkt of er nog mail is. In veel mobiele mail programma's kun je aangeven dat ze op een interval je mailbox checken.
Als je verder geen internet gerelateerde applicaties installeerd, loop je geen risico dat je telefoon zomaar verbinding maakt met internet. Mits je het zelf hebt aangegeven.
Er zijn providers waar je een sms krijgt(gratis bij orange) zodra je een email ontvangen hebt. In deze mail staat de afzender en het onderwerp. Vervolgens kun je beslissen of het de moeite is om hem op te halen, of dat je wacht tot je achter een pc zit.
Verder is het open laten staan van een internet browser waarbij een pagina op auto refresh staat ook niet handig (bijv. www.nu.nl).
Blackberry(altijd direct mail ontvangen via gprs) wordt door de 9300 gesupport, alleen het zit er standaard niet op. Je moet contact opnemen met KPN over blackberry support voor de 9300. KPN heeft een netwerk dat blackberry compatible is (gprs-push). Ik zou denk ik naar de techinische support bellen voor ondersteuning op dit vlak.
Als je verder geen internet gerelateerde applicaties installeerd, loop je geen risico dat je telefoon zomaar verbinding maakt met internet. Mits je het zelf hebt aangegeven.
Er zijn providers waar je een sms krijgt(gratis bij orange) zodra je een email ontvangen hebt. In deze mail staat de afzender en het onderwerp. Vervolgens kun je beslissen of het de moeite is om hem op te halen, of dat je wacht tot je achter een pc zit.
Verder is het open laten staan van een internet browser waarbij een pagina op auto refresh staat ook niet handig (bijv. www.nu.nl).
Blackberry(altijd direct mail ontvangen via gprs) wordt door de 9300 gesupport, alleen het zit er standaard niet op. Je moet contact opnemen met KPN over blackberry support voor de 9300. KPN heeft een netwerk dat blackberry compatible is (gprs-push). Ik zou denk ik naar de techinische support bellen voor ondersteuning op dit vlak.
Verwijderd
Wellicht een beetje laat/overbodig maar als je ziet wat vodafone extra rekent voor de push functionaliteit van RIM (rond de 25 euro dacht ik) dan neem ik aan dat KPN dat ook niet gratis doet... niet echt een oplossing dus. Is er geen programma wat automatisch de verbinding kan openen en verbreken ofzo, voor het mailchecken ?Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:12:
Het grootste probleem is denk ik dat je email programma automatisch checkt of er nog mail is. In veel mobiele mail programma's kun je aangeven dat ze op een interval je mailbox checken.
Pagina: 1