Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• r.pellemans
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:16
Ik heb sinds kort een <ipaq 1710 maar steeds nadat hij in de stanby gegean is hangt hij zichzelf vast na een paar seconden als je hem weer aanzet. Dit is zeer vervelend want enkel na een reset (soft gelukkig) werkt hij pas weer.

Ik heb hierover met HP gebeld die vermoede dat dit een geheugen defect was. Zo gezegd zo gedaan HP terug ingepakt en terug naar leverancier, gister nieuwe gekregen.
3 keer raden... weer zelfde probleem.

Deze keer had ik het dus getest op een volledige schone Ipaq, zonder software of iets.

Op de Ipaq staat firmware 1.0.0.5 ENG

heeft iemand dit zelfde probleem, een oplossing of een nieuwere firmware???

• r.pellemans
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:16
Als er nog andere mensen zijn met dit probleem graag melden.

dan kan er Serie# gecontroleerd worden, kan mss in een reeks zitten

Verwijderd

Ook mijn HP IPAQ 1710 hangt vrijwel iedere keer na aanzetten --> alleen reset (pennetje in gaatje onderkant apparaat) helpt dan nog. Op de IPAQ staat naast de standaard SW ook TomTom navigatie SW. Bij aanzetten menu zichtbaar, na 2-3 sec een klein flitsje in het scherm en hangen. Probleem vanaf het begin.
Serienr 2CK5040BDJ

Heeft iemand een oplossing?

Het is inmiddels mijn 2e HP iPAQ 1710 --> de eerste gaf na 3 dagen gebruik de geest --> het SD memory slot werd niet meer herkend. Vervangen door HP.

• Fox da Vis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 00:23
Heb zelfde probleem met m'n nieuwe rx3715, na in standbye gaan (of zetten) blijft 'ie regelmatig hangen (17 keer sinds ik hem gisteren uit de doos haalde), soms werkt een soft reset, meestal biedt enkel de harde reset hulp.... effe met HP checken vrees ik :(
Oh ja, bij soft reset zie ik meestal wel het resetscherm (met het balkje), maar de backlight werkt niet en hij blijft hangen op het moment dat het balkje vol is... Of soms springt de backlight ineens aan maar heeft 'ie een harde reset gedaan zonder dat ik knoppen 1 en 4 heb ingeduwt... vervelend...

[ Voor 39% gewijzigd door Fox da Vis op 22-03-2005 16:03 ]