.srt, .sub of allebei mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Normaal gesproken brand je natuurlijk een .srt bij een .avi of een xvid ?

Nu heb ik een .sub bij een .avi, kan dat ook ? of moet ik echt een .srt hebben bij een .avi ?

ik dacht dat aaleen een .srt bij een .avi werkte ?

Specs

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lijkt me dat dit afhankelijk is van de applicatie die je gebruikt om af te spelen :) En anders kun je het eenvoudig converteren: [google=convert sub srt] :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Le_Freak !
ik wil ze gewoon afspelen op mijn divxplayer :)

en normaal gesproken is dat altijd een .srt en geen .sub, maar ik wil graag weten of een .sub ook gebruikelijk is en dus werkt.

[ Voor 59% gewijzigd door Le_Freak ! op 13-03-2005 11:29 ]

Specs

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 13:28
Heb je geen RW schijf? Brand het eens. Hangt natuurlijk van je speler af! Sommigen kunnen het wel en sommigen niet. Een KISS bv die speelt bijna alles wel af.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• Le_Freak !
okee dus een .sub is in principe wel mogelijk, hangt dus af welke speler je hebt, ik dacht dat een .sub alleen maar voor dvd geschikt was,maar begrijp nu dus ook voor een divx of xvid.

Specs

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

.sub is inderdaad misschien niet het meest gangbaar en Spider.007 in ".srt, .sub of allebei mogelijk ?" geeft dan ook een manier om dit aan te passen. Maar dan nog:
Le_Freak ! schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:28:
ik wil ze gewoon afspelen op mijn divxplayer :)
• welke precies?
• wat zegt de handleiding over ondersteunde ondertitelformaten?
• waarom probeer je het inderdaad niet gewoon? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2005 12:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:00
Le_Freak ! schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:36:
okee dus een .sub is in principe wel mogelijk, hangt dus af welke speler je hebt, ik dacht dat een .sub alleen maar voor dvd geschikt was,maar begrijp nu dus ook voor een divx of xvid.
Een .sub is niet voor DVD's hoor, als je de structuur van een DVD bekijkt zul je zien dat er alleen maar VOB, BUP en IFO bestanden opstaan... echt geen subs :)

.sub is gewoon een willekeurig ondertitelformaat, en ik kan niet echt veel filmformaten behalve .avi bedenken waar je dit bij zou kunnen gebruiken eigenlijk. Dus ja, het kan prima bij een .avi, al is .srt gangbaarder... maar dat is precies hetzelfde met het feit dat een .zip of een .rar gangbaarder is dan een .ace, of je speler ze speelt hangt volledig van de speler af :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
En anders zijn er genoeg subtitle editing tools waarmee je dat .sub bestandje kunt converteren naar .srt ...

Verwijderd

Op mijn

KiSS DivX play0r kan zowel .SRT als .SUB

maakt meestal niet uit...!
beide tegelijk erbij branden kan nog wel eens problemen opleveren

maar dat is meer als er een .IDX bijzit :)

• Le_Freak !
hmmm nu op een dvd zowel .sub als .srt gebrand op mijn Yamada, en hij leest alleen de film met de .srt, duidelijk dus :)

Welke KISS heb jij tijsjeuh ?

Specs

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:00
Le_Freak ! schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:25:
hmmm nu op een dvd zowel .sub als .srt gebrand op mijn Yamada, en hij leest alleen de film met de .srt, duidelijk dus :)

Welke KISS heb jij tijsjeuh ?
Welke Yamada heb jij ? ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1