---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
en normaal gesproken is dat altijd een .srt en geen .sub, maar ik wil graag weten of een .sub ook gebruikelijk is en dus werkt.
[ Voor 59% gewijzigd door Le_Freak ! op 13-03-2005 11:29 ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
• welke precies?
• wat zegt de handleiding over ondersteunde ondertitelformaten?
• waarom probeer je het inderdaad niet gewoon?
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2005 12:29 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Een .sub is niet voor DVD's hoor, als je de structuur van een DVD bekijkt zul je zien dat er alleen maar VOB, BUP en IFO bestanden opstaan... echt geen subsLe_Freak ! schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:36:
okee dus een .sub is in principe wel mogelijk, hangt dus af welke speler je hebt, ik dacht dat een .sub alleen maar voor dvd geschikt was,maar begrijp nu dus ook voor een divx of xvid.
.sub is gewoon een willekeurig ondertitelformaat, en ik kan niet echt veel filmformaten behalve .avi bedenken waar je dit bij zou kunnen gebruiken eigenlijk. Dus ja, het kan prima bij een .avi, al is .srt gangbaarder... maar dat is precies hetzelfde met het feit dat een .zip of een .rar gangbaarder is dan een .ace, of je speler ze speelt hangt volledig van de speler af
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
KiSS DivX play0r kan zowel .SRT als .SUB
maakt meestal niet uit...!
beide tegelijk erbij branden kan nog wel eens problemen opleveren
maar dat is meer als er een .IDX bijzit
Welke KISS heb jij tijsjeuh ?
Welke Yamada heb jij ?Le_Freak ! schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:25:
hmmm nu op een dvd zowel .sub als .srt gebrand op mijn Yamada, en hij leest alleen de film met de .srt, duidelijk dus
Welke KISS heb jij tijsjeuh ?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+