[XP] Outlook 2003 'onzichtbaar actief'

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-02 09:58
Waar kan instellen dat Outlook 'onzichtbaar' actief blijft en direct een melding geeft al heb ik een nieuwe mail ontvangen? En kan je er ook een eigen geluid van maken dus geen standaard geluid?
En ik bedoel niet zodra je Outlook heb opgestart want dan zie je een icoontje dat ook een melding geeft, maar dan moet je het programma actief hebben en dat wil ik juist niet. Ik wil gewoon een melding krijgen van een nieuwe mail en dan zelf bepalen wanneer ik ga kijken in Outlook.

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:53

Coach4All

I'm a Coach 4 All

8)7 8)7 8)7 Je wilt 'm onzichtbaar actief hebben maar niet actief hebben.... 8)7 8)7 8)7

Doe eens iets duidelijker zijn |:( |:(

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Hari-Bo
Laat ik het dan zo zeggen. Ik wil niet dat Outlook 2003 constant opgestart hoeft te zijn, maar wel dat ik dus een melding krijg dat ik een mail heb ontvangen en dan Outlook kan opstarten.
Duidelijk zat lijkt me.

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Verwijderd

Volgens mij kan dat niet.

Hoe kan een programma zoeken naar mails als het niet opgestart is?
Wat je wel kan doen is het in je traybalk komt te staan.

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:12:
Volgens mij kan dat niet.

Hoe kan een programma zoeken naar mails als het niet opgestart is?
Wat je wel kan doen is het in je traybalk komt te staan.
Ok dat had ik ook, maar dan moest ik nog steeds outlook opgestart hebben, want zodra ik het afsloot verdween het icoontje ook direct. En als die aan kan blijven staan is het ook best.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:04

pistole

Frutter

Outlook 2003 heeft de mogelijkheid om in je systray te gaan staan nadat je hem minimized. Dus als je dat aanzet en zorgt dat Outlook automatisch minimized start heb je de kans dat je bereikt wat je wil.
Hari-Bo schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:15:
[...]

Ok dat had ik ook, maar dan moest ik nog steeds outlook opgestart hebben, want zodra ik het afsloot verdween het icoontje ook direct. En als die aan kan blijven staan is het ook best.
Je moet hem dan dus niet afsluiten maar minimaliseren ;)

[ Voor 48% gewijzigd door pistole op 13-03-2005 10:16 ]

Ik frut, dus ik epibreer

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
idd, hij kan ontzichtbaar zijn, toch zal outlook op de achtergrond volledig moeten draaien

er zijn wel tooltjes die je vertellen of er nieuwe mail in een pop3 mailbox staan en je dan een seintje geven. vervolgens moet je dan outlook opstarten om hem binnen te halen

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:53

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Da's simpel ff google afstruinen naar een freeware tooltje dat b.v. om de minuut contact maakt met je pop3 of imap box en een melding geeft wanneer je mail hebt.

Of die er ook voor exchange servers is ( als dat je bedoeling is ) weet ik niet zeker.

Bijvoorbeeld mailbox dispatcher op Deze link

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Outlook onzichtbaar doe je met een rechtermuisklik op het icoontje en te kiezen voor 'Verbergen indien geminimaliseerd'. dan in de eigenschappen van de tyaakbalk zorgen dat dat tray-icoontje nooit zichtbaar is :P

Geluidje voor nieuwe mail kan je aanpassen in de eigenschappen van Outlook, weet zo uit m'n hoofd niet waar :P

Evengoed is Outlook iets wat in Software Algemeen hoort, echter ga ik het niet verplaatsen. Je had de antwoorden op deze vragen eenvoudg met een klein beetje proberen en zoeken kunnen vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.