Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Doe eens iets duidelijker zijn
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Duidelijk zat lijkt me.
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Verwijderd
Hoe kan een programma zoeken naar mails als het niet opgestart is?
Wat je wel kan doen is het in je traybalk komt te staan.
Ok dat had ik ook, maar dan moest ik nog steeds outlook opgestart hebben, want zodra ik het afsloot verdween het icoontje ook direct. En als die aan kan blijven staan is het ook best.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:12:
Volgens mij kan dat niet.
Hoe kan een programma zoeken naar mails als het niet opgestart is?
Wat je wel kan doen is het in je traybalk komt te staan.
Je moet hem dan dus niet afsluiten maar minimaliserenHari-Bo schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:15:
[...]
Ok dat had ik ook, maar dan moest ik nog steeds outlook opgestart hebben, want zodra ik het afsloot verdween het icoontje ook direct. En als die aan kan blijven staan is het ook best.
[ Voor 48% gewijzigd door pistole op 13-03-2005 10:16 ]
Ik frut, dus ik epibreer
er zijn wel tooltjes die je vertellen of er nieuwe mail in een pop3 mailbox staan en je dan een seintje geven. vervolgens moet je dan outlook opstarten om hem binnen te halen
Of die er ook voor exchange servers is ( als dat je bedoeling is ) weet ik niet zeker.
Bijvoorbeeld mailbox dispatcher op Deze link
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Geluidje voor nieuwe mail kan je aanpassen in de eigenschappen van Outlook, weet zo uit m'n hoofd niet waar
Evengoed is Outlook iets wat in Software Algemeen hoort, echter ga ik het niet verplaatsen. Je had de antwoorden op deze vragen eenvoudg met een klein beetje proberen en zoeken kunnen vinden
Dit topic is gesloten.
![]()