Toon posts:

Superorb of Golden orb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuw cooler kopen.
en mijn oog is gevallen op de ThermalTake SuperOrb (Socket A) & de ThermalTake Golden Orb.

Mijn vraag is: Wie van jullie heeft ervaring met 1 of beide coolers? Welke raden jullie aan?

Verwijderd

Golden orb

ik heb er ook 1 en ik ben er heel blij mee, verder zier hij er zeer kewl uit.

maar die super orb is niet echt goed voor je mobo hij is vrij zwaar en dan buigt je mobo een beetje, en dat lijkt me niet goed.

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Kheb een superorb, koelt wel goed maar maakt een redelijke tering herrie.

Maar als je ff op T.net gaat zoeken vind je vast wel een vergelijkingstest.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Hangt ervan af waar je hem op gaat zetten. Als je een P3, een celly of een k6 hebt zou ik voor de Gorb gaan: stil en koelt errug goed.
He je een AMD socket A proc, neem dan de Sorb en absoluut niet de Gorb! Die sloopt je core! Ik kan het weten ik heb daar ervaring mee (missen 3 hoekjes, maar hij doet het nog).

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Super Orb produceert een klein beetje *kuch* herrie, maar hij koelt ook grandioos. Ben er erg tevreden over :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Heb alleen ervaring met de superorb maar hij koelt goed TB 900@1000 en maar 40 graadjes stressed *D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 januari 2001 19:35 schreef roys het volgende:
Heb alleen ervaring met de superorb maar hij koelt goed TB 900@1000 en maar 40 graadjes stressed *D
super cool:*
net wat ik dus nodig heb
heb ook een Thunderbird 900 die ik wil over clocken naar 1000.
hij is nu wel erg heet 58
en als hij bij jou 40 is bij overclocking dan is dat de cooler die ik nodig heb.:):7

THANKS *D
Pagina: 1