Toon posts:

Verticale strepen in beeldscherm (TFT)(PIC)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen het probleem dat er opeens verticale strepen im me beeld verschijnen.De ene keer zijn ze er en de ene keer niet.Wat me tot nu toe is opgevallen is dat ze altijd verschenen in windows en nooit terwijl ik aan het gamen was.Soms is het zo dat als de strepen verschijnen ik de monitor even uit zet en weer aan dat ze dan weg zijn, soms blijven ze staan.Er zijn ook dagen dat ik er helemaal geen last van heb.

K wou graag weten of dit aan me monitor lag of aan me videokaart.En of jullie misschien weten wat dit is?

Iiyama Prolite E511s 20" op een ati radeon 9800 PRO

alvast bedankt.

Hier een foto die ik heb gemaakt met een digitale cam.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v414/Montoya90/Picturyghve.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nu dat de foto er wat raar uit ziet.De rooie gloed is van me digicam en niet van het beeldscherm.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als het weg is wanneer je je monitor uitzet neem ik aan dat het gewoon aan je monitor ligt.Maar misschien kun je even een Degauss doen? (als het op je monitor zit)

[ Voor 3% gewijzigd door Satch op 13-03-2005 22:41 ]

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Degauss op een TFT? :D

@ TS, misschien een pinnetje krom in je connector ofzo?

Heb je je 9800pro oc-ed? clock hem anders eens terug of gebruik je dvi poort ipv je vga.

[ Voor 93% gewijzigd door Banshee op 13-03-2005 10:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem al op me DVI aangesloten.En nee hij is niet overclockt, wel geweest.K denk dat ik me tft maar is eens op een anders computer zet en dan kijk of die het daar ook doet.

Bedankt iedereen!

Verwijderd

En wat als je op zo'n moment een printscreen maakt en deze bekijkt op een andere pc? Dan ook strepen?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een print screen maak en ik kijk hem op me eigen compter dan ziet ie er normaal uit.Wat me ook opvalt is dat als ik naar specifieke sites ga dat het dan juist voorkomt.Er zijn ook sites waar ik uren op kan zitten zonder dat er wat gebeurt.Er zijn ook sites waarbij die bijna direct strepen weergeeft.

heel raar

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Banshee79 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:06:
Degauss op een TFT? :D

@ TS, misschien een pinnetje krom in je connector ofzo?

Heb je je 9800pro oc-ed? clock hem anders eens terug of gebruik je dvi poort ipv je vga.
Doh! Ik had een beetje snel over dat tft heen gelezen.. 8)7
Pagina: 1