EvilWhiteDragon's Custom Build Case: EvilBlackDragon |
Het begin. |
De situatie zoals het eerst was. Eerst had ik dus een aparte bak voor de bong en nog een grote externe radiator. Dit moest dus opgeruimt worden met de komst van mijn nieuwe kast. Het is dus vooral uit functionaliteit geboren, maar natuurlijk wel met in het achterhoofd dat het er wel mooi uit moet zien en dat er later nog een PhCh koeler in moest passen. |
De bouw. |
Hier zie je hoe ik samen me mijn opa en mijn oom aan mijn toekomstige kast werk. Het geheel is volledig uit hout gemaakt. Dit is vooral omdat het makkelijk te bewerken is en erg goedkoop (aluminium heb je nogal wat van nodig en het is vrij duur, zeker omdat het ook erg sterk moet zijn. |
Het uiteindelijke resulaat. |
Zo ziet de Kast er nu dus uit. het is nog niet helemaal 100% af, het enige dat ik misschien nog wil gaan doen is nog een keer herspuiten en een grote witte draak voor op de kast laten spuiten. |
Specs. |
Abit NF7-s rev2 Athlon XP Mobile 2400+ @ 200x11@1,625V 2x 512 MB G.Skill PC4400 2,5-3-3-? ( weet alleen cas 2,5 zeker) Geforce 2 MX (beide geforce 4 ti4600 zijn helaas stuk Bijgestaan door: 2 voodoo 2 in SLi Audigy 2 ZS 120GB maxtor harde schijf nec 3500A dvd brander Aopen geval dvd speler Sitecom WL-110 Wireless Network PCI Card (54 Mbps) Toekomstige Specs Ik de nabije toekomst wil ik een aantal nieuwe dingen kopen, nl. dit : Athlon FX 55 (57?) DFI LANPARTY nF4 SLI-DR nVidia Geforce 6800 ultra PCI-e Deze gaan dan dus een deel van mijn onderdelen vervangen. |
Specs van de koelling |
De koelling bestaat dus uit: De bong (de plexiglazen pijp, met rad er onder) Asetek Antartica 12mm cpu block (bij mij gf4ti4600) Asetek Gpu block ver 2 Zalman ZM-NB47j northbrigde L30 hydor pompje noname vijverpomp (voor de bong) 6(!!) 120mm bleu LED fans Het grote resevoir dat ondet in de computer ligt is dus vooral als water reserve omdat het water in een bong vrij snel verdampt. Later kan die ruimte nog gebruikt worden voor een PhCh koeler De temps bij dit alles is: CPU @ load = 33 CPU @ idle = 29-30 NB = 19 HD = 39 |
Alle plaatjes zijn clickbaar |
Ik zal de foto's nog even fixxen en foto's van de binnenkant maken, Ik ben gisteravond per ongeluk een aantal dingen vergeten , gewoon stom van me.
[ Voor 26% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 13-03-2005 11:14 ]