[Real Player] Probleem met vorbis.dll

Pagina: 1
Acties:

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Beste Gotters,
Als ik een .avi in Real Player wil openen, krijg ik de volgende foutmelding te zien:

[img]url=http://www.planet.nl/~goesj000/error.JPG[/img]

Ik heb al geprobeerd om een andere vorbis.dll in de windows-map te zetten en ik heb Real Player overnieuw geinstalleerd. Niks helpt echter. Als ik de avi in andere players open (Windows MP, Winamp, N.Player) krijg een soortgelijke error, zelden kan Divx Player em afspelen.

Wat zou het probleem kunnen zijn?

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Had je hier al eens tussen gekeken: [search=vorbis_analysis_headerout vorbis.dll]? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Spider.007 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:11:
Had je hier al eens tussen gekeken: [search=vorbis_analysis_headerout vorbis.dll]? :)
Ik word niet veel wijzer van die topics met problemen die nog onopgelost zijn...

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ibr schreef op zondag 13 maart 2005 @ 14:42:
[...]

Ik word niet veel wijzer van die topics met problemen die nog onopgelost zijn...
Oeps; verkeerde RML tag gebruikt :o Ik bedoelde deze: [google=vorbis_analysis_headerout vorbis.dll] :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate