Terechte mod?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoControl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-06 00:38
Ik houd meestal wel de moderaties van m'n eigen reacties in het oog, en heb eigenlijk nooit te klagen gehad (en na ~150 reacties is dat eigenlijk een compliment voor het modsysteem & -leger).

Nu eigenlijk ook nog niet, maar ik vraag me af of iedereen akkoord is met de moderatie op http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1258215. Dubbelpost kan ik me nog inbeelden (na de reacties in flat-mode bekeken te hebben bleek dat dit al wel meer gepost was).

Let wel, ik zeg helemaal niet dat de 0 (overbodig) onterecht is, dat kan best... Ik vraag het me gewoon af, dan is dit direct een goede gelegenheid om mijn moderatiegedrag te "ijken" aan wat hier gehanteerd wordt (en evt mijn reacties zinniger te maken ;)).

In het kort, hoe zou jij bovenstaande reactie modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Na het lezen van het artikel op Hexus.net zie ik je reactie als een soort samenvatting, met een blik op toekomstige Intel/AMD processoren. Ik heb hem net gemod van 0 naar 1, maar vind eigenlijk beter staan op 2 gezien je uitbreiding op de allerlaatste regel van het nieuwsbericht.

Een of meerdere links die je claim(s) ondersteunen is ALTIJD positief, en in dat geval had je tegen de 3 gezeten. Verval ook niet te veel in herhaling, dat doe je toch wel in deze reactie. Daarmee bedoel ik dat je hetzelfde had kunnen zeggen in twee alinea's tekst.

Wellicht kan je een volgende keer iets meer vertellen over de toekomst van BTX, in plaats van een over hoe BTX tot stand is gekomen. Zo kan je het bijvoorbeeld hebben over de adoptie van BTX bij moederbord- en voeding fabrikanten -- relevante informatie kan je vaak direct onder het artikel in de drop-down vinden.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium zou 'm ei'k liever op +3 of +4 zien.
kweetniet, het verhaal loopt wel lekker en is informatief om enige uitleg te geven idd. En of 'ie nu overschrijft of niet, het voegt iig iets toe aan de nieuwspost.

Echter, voor ik een PM zet kijk ik ff RataplanSilentsnow lief aan, want ik voel er niet veel voor om onder z'n duiven te schieten :).

[edit]Sjees, wat dom.

[ Voor 7% gewijzigd door Delerium op 13-03-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik kan me ook wel in +3 vinden. Wat heeft Rataplan er eigenlijk mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoControl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-06 00:38
Bedankt voor de info & tips! Hij was inderdaad nogal langdradig. :)