[Outlook 2003] Fout 0x8004210A

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-06 17:35

ralphje

Hey, it's me!

Topicstarter
Bij het controleren van e-mail ontvang ik fout 0x8004210A, een time-out.

- De POP-server is actief
- Het probleem ligt intern

Ik gebruik Norton Internet Security 2005. Windows XP SP2 Firewall is uitgeschakeld. Na gezocht te hebben op google kwam ik erachter dat het weleens aan Norton kon liggen. Nu heb ik de regels voor outlook verwijderd en zou norton dus moeten vragen of outlook verbinding mag maken. Dat doet ie dus niet. Er zit dus iets tussen Outlook en Norton dat het verkeer tegenhoudt.

Kan ik op de een of andere manier achterhalen wat dat voor programma is, dus waar het verkeer langsgaat voordat het bij mijn router komt? Of kan ik het op een andere manier oplossen? SpyBot en Adaware vinden niets.

Geniet, maar surf met mate!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al eens geprobeerd om Norton geheel te verwijderen? Dit pakket is zeer vasthoudend en het uitschakelen of verwijderen van regels heeft niet altijd het gewenste effect ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-06 17:35

ralphje

Hey, it's me!

Topicstarter
Nou, nee, maar volgens mij komt het verkeer daar helemaal niet... Maar ik zal het voor de grap eens doen.

Owkey je hebt gelijk. In 4 dagen 20 emails... pfff, maar bedankt !

[ Voor 25% gewijzigd door ralphje op 13-03-2005 12:17 ]

Geniet, maar surf met mate!