[XP] Waar worden wlan profielen opgeslagen?*

Pagina: 1
Acties:

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Ik ben na een driver upgrade van een wifi kaart mijn wifi profielen voor die kaart kwijt, omdat hij dit ding een nieuwe id gegeven heeft. De oude zal waarschijnlijk nog wel ergens staan en die zou ik dus graag aan deze kaart hangen. Ik ken de WPA-TKIP namelijk niet van kantoor. Iemand een idee waar die profielen opgeslagen worden door Bill en co?

[ Voor 3% gewijzigd door Bas! op 12-03-2005 23:09 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Geen idee zo waar dat opgeslagen is, maar vermoed dat het weg is op het moment dat je een netwerkkaart verwijdert :P

Ik zet je OS even tussen [] in de titel :) Is het niet eenvoudiger om het even opnieuw in te stellen? als je op je werk wil verbinden kan je toch even een collega vragen, of anders wellicht eens met systeembeheer kunnen bellen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
sanfranjake schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:15:
Geen idee zo waar dat opgeslagen is, maar vermoed dat het weg is op het moment dat je een netwerkkaart verwijdert :P

Ik zet je OS even tussen [] in de titel :) Is het niet eenvoudiger om het even opnieuw in te stellen? als je op je werk wil verbinden kan je toch even een collega vragen, of anders wellicht eens met systeembeheer kunnen bellen?
Vanzelfsprekend, maar dat is de vraag ook niet. Ik was er naar op zoek en kon niet vinden. Bij linux is er gewoon een config bestandje voor de iw-zut. Je wilt dit toch eventueel ook half automatisch laten gaan en niet verwachten dat je op iedere pc zut handmatig moet gaan invoeren?