[Apache] Webserver kapt plaatjes af.

Pagina: 1
Acties:

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Hoi allemaal,

Ik heb n probleem met mijn apache webserver (apache 2.0.53 + PHP 4.3.9).
Besturings systeem is WindowsXP.

Ik heb mijn "conf" map gebackupt, daarna de nieuwste apache geinstalleerd, en de conf map er gewoon overheen gekwakt. Als ik nu plaatjes host, laat de server er om een of andere reden maar n klein stukje van door. Voorbeeld. Bij mij en 2 vrienden laad een plaatje maar voor n klein stukje, daarna is et n puinhoop. Vreemd genoeg laad een htm bestand gewoon goed. Ik heb apache al opnieuw gestart, en de machine zelf ook opnieuw gestart, maar tevergeefs.

Weet iemand waarom, en wat ik dr aan kan doen?

Grtz,
Sven Talboom

• GlowMouse
  • Niet online
Weet je zeker dat het plaatje wel in zijn geheel op de server staat? Heb je hem al met FTP geprobeerd te downloaden om te kijken wat ervan overblijft?

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-08 08:54
deze fout ben ik vaker tegen gekomen. een vriend van mij had het ook. die dacht dat t aan z'n server lag. maar k denk dat t aan de instalatie van apache ligt

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Freakaz0id
De server staat hier op de plank. :P En et plaatje staat er helemaal op, vreemd genoeg.

Ik heb de hele httpd.conf file eens nagepluist, daar kan et niet aan liggen. Mischien komt et omdat ik de hele conf map heb overschreven. Ik ga apache dr eens af schoppen, opnieuw installeren, en dan alleen de httpd.conf overschrijven.

Ik denk dat dan wel mijn PHP aan stront gaat, maar geen PHP is niet zo erg als geen plaatjes. :P

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Geen foutmeldingen in je error logs?? Als je nu Apache 2 draait kan dit misschien ook wel helpen:
http://www.apache.org/dis...in32/README.html#problems

Ik zie je afbeelding overigens prima & in z'n geheel; kan dit niet aan je client liggen? Misschien vervuilde Temp IE files?

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Bij mij laad ie ook volledig, dus lijkt me niet dat het aan de server ligt inderdaad. Sowieso vreemd dat ie wel aan een transfer begint maar dan middenin zou stoppen..

Verwijderd

Is je machine niet wat traag en krijgt hij een timeout?
Gaat dit zo in alle browsers? heb je al geprobeerd hem met ftp o.i.d. ff te downloaden?

Edit: hier in Firefox laad ie langzaam maar zeker, de hele afbeelding! ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 10:03 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ook hier geen enkel probleem met downloaden (behalve dan dat het plaatje 1687227 bytes is :X) Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Draai je een firewall of overactieve virusscanner? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Freakaz0id
Ik heb een donkerbruin vermoedde dattie memory problemen heeft. Inmiddels doettie et idd weer, maar alsie nog es flipt, ga ik even booten met memtest88.

En de reden dattie niet zo vlot is, komt omdat ik em zelf host op mijn @home breedbandje, en snachts is dat ding nogal druk met "andere" dingen. O-)

Ik ga straks proberen om et op n gratis hostje te gooien (Eigenlijk 500mb traffic en 100mb opslag, maar die gasten meten helemaal niks. :P). Kijken hoelang die et uithoud.
Pagina: 1